|
کدخبر: 186337

شاسی بلند دلربای ژاپنی رسید / قیمت فقط ۱.۲ میلیارد

چندی پیش اینفینیتی نسل جدید کراس‌اوور سه ردیفه QX۶۰ را معرفی کرد و حالا قیمت آن‌را اعلام نموده است.

اقتصاد شاسی بلند دلربای ژاپنی رسید / قیمت فقط ۱.۲ میلیارد

قیمت پایهٔ QX۶۰ مدل ۲۰۲۲ در تیپ پیور بدون احتساب ۱۰۲۵ دلار هزینه حمل تا مقصد از ۴۶۸۵۰ دلار آغاز می‌شود. این تیپ به‌صورت استاندارد به تجهیزاتی مثل گرم‌کن صندلی‌های جلو و رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز است. تیپ بعدی که لاکس نام دارد، با قیمت پایه ۵۲۹۰۰ دلاری ارائه می‌شود و از رینگ‌های ۲۰ اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، پکیج ایمنی ProPilot و… برخوردار است.

اینفینیتی

در تیپ سنسوری با قیمت پایه ۵۶۳۵۰ دلار، مواردی مثل ماساژور صندلی‌های جلو، نورپردازی داخلی، سیستم تصفیه هوا و سیستم صوتی Bose با ۱۷ بلندگو به‌صورت استاندارد به تجهیزات اضافه می‌شوند. بالاترین تیپ QX۶۰ هم اتوگراف نام دارد که کاملاً جدید بوده و برای اولین بار در این نسل ارائه شده است. این تیپ از صندلی‌های خلبانی در ردیف دوم، هدآپ دیسپلی ۱۰.۸ اینچی، ریل‌های روی سقف مشکی‌رنگ و آینه عقب هوشمند بهره می‌برد. قیمت QX۶۰ اتوگراف از ۶۰۳۵۰ دلار آغاز می‌شود.

اینفینیتی۱

همه تیپ‌های QX۶۰ جدید با یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V۶ تنفس طبیعی ارائه می‌شوند که ۲۹۵ اسب بخار قدرت دارد. برای همه تیپ‌ها سامانه چهارچرخ محرک با پرداخت ۲ هزار دلار قابل سفارش است اما کسانی که در تیپ اتوگراف خواهان این سیستم هستند باید ۲۹۰۰ دلار پرداخت کنند. اینفینیتی همچنین پنج پکیج مختلف را هم برای نسل جدید QX۶۰ در نظر گرفته که از پکیج صوتی و یدک کشی ۹۰۰ دلاری تا پکیج ویژن ۱۵۰۰ دلاری را شامل می‌شود.

منبع: پدال
  • امیر ارسالی در

    ایکاش در ژاپن متولد شده بودیم حسرت همه چ یز مانده در دلمون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها