|
کدخبر: 183512 رویا رئیسی

گسترش نیوز گزارش می دهد:

بیبی دوج‌، کودک تازه دنیای کریپتوکارنسی

بیبی دوج کوین فرزند تازه کریپتوکارنسی کارمزد خوب برای معامله گران و سرعت بالایی در تراکنش‌ها دارد.

اقتصاد بیبی دوج‌، کودک تازه دنیای کریپتوکارنسی

ایلان ماسک چند وقتی هست که با دوج کوین حسابی سر و صدا کرده است اما ظاهراً بعد از دوج کوین که خود را پدرش نامید، به تازگی نوه‌دار هم شده است. بیبی دوج (Baby Doge) با کمک ایلان ماسک ۱۳۰ درصد رشد کرد. ایلان ماسک و حامیانش برای این کودک تازه وارد حسابی سنگ تمام گذاشته‌اند و آینده خوشی را برای آن‌ها پیش‌بینی می‌کنیم. البته رفتار ایلان ماسک و دنیای کریپتوکارنسی غیر قابل پیش‌بینی هست و اتفاق ناگهانی دور از انتظار نیست.

توئیت کودکانه ایلان ماسک برای بیبی دوج

ایلان ماسک برای معرفی بیبی دوج کوین توئیتی زد که یادآور آهنگ کودکانه Baby Shark Dance است.

توئیت- ماسک

کارمزد خوب از سوی کودک بخشنده

بیبی دوج کوین یک آلت کوین هست که با شبکه هوشمند BNB کار می‌کند. این فرزند تازه کریپتوکارنسی کارمزد خوب برای معامله گران دارد و سرعت بالایی در تراکنش‌ها دارد.

بیبی دوج کودکی بخشنده است و برای پاداش دادن به دارندگان بلند مدت طراحی شده است. نکته جالب این هست که بیبی دوج مکانیسم ضد نهنگ دارد و نمی‌توان مقدار زیادی توکن را فروخت و باعث ریزش شدید قیمت شود.

هدف این سگ کوچک چیست؟

هدف از این پروژه کمک به مؤسسات خیریه‌ای است که جامعه برای کمک به نجات سگ‌های بی‌خانمان نیازمند انتخاب می‌کنند. تیم این پروژه در ابتدای کار ۲۰ درصد از تعداد کل توکن های بیبی دوج را سوزاند و در مرحله بعد بخشی از هر معامله نیز توکن سوزی می‌شود که این کار کمک به کاهش عرضه و افزایش قیمت می‌کند.

چرا ایلان ماسک به سمت بیبی دوج کوین رفت

با وجود دوج کوین این سؤال پیش می‌آید که چرا ایلان ماسک به سمت بیبی دوج کوین رفته است. ماسک در پاسخ به این سؤال گفته است که «دوج هم سگ دارد هم میم، اما دیگران این چیزها را ندارند» و چه چیزی قابل میم شدن و با نمکتر از یک توله سگ؟

Doge has dogs & memes¡ whereas the others do not

توئیت- ماسک2

ویژگی‌های فنی بیبی دوج کوین

بیبی دوج توکنی هست که بر روی زیرساخت بلاک چینی دیگر کار می‌کند. بیبی دوج کوین بر بستر زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است.

قیمت رمز ارز ۲۲ روزه

این رمز ارز ۲۲ روزه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۱۶ دلار معامله می‌شود.

چه کیف پول‌هایی مناسب دوج کوین کودک هست؟

دوج کوین بیبی با استفاده از استاندارد بایننس اسمارت چین شده است و شما می‌توانید این رمز ارز را در کیف پول‌های مطرح ارزهای دیجیتال نگهداری کنید. کیف پول‌هایی مثل کوینومی، متامسک، تراست والت و اتمیک برای این رمز ارز مناسب هستند.

چه آینده‌ای در انتظار کودک دنیای کریپتوکارنسی هست؟

احتمالاً با حمایت‌های ایلان ماسک و طرفداران دوج کوین این سگ کوچک با رشد خوبی رو به رو شود. حداقل در کوتاه مدت این حمایت ادامه خواهد داشت.

کارمزد معاملات

هر معامله دوج کوین بیبی شامل ۱۰ درصد کارمزد فروش هست. این ۱۰ درصد عبارت است از ۵ درصد که با توجه به نسبت تعداد توکن هولدران بین آن‌ها توزیع خواهد شد. ۵ درصد آن سوزانده می‌شود، به این معنی که عرضه دائماً کاهش خواهد داشت.

به صورت کلی با هولد کردن این رمز ارز پاداش دریافت می‌کنید و ۵ درصد از هر معامله بین دارندگان توزیع می‌شود.

 

ارسال نظر