|
کدخبر: 183453

پرداخت وام‌ ۳۰ میلیون تومانی به فرهنگیان در راه است

الهیار در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان استاد نبوی در بوشهر ضمن بیان اینکه این مرکز مجهز در خدمت فرهنگیان خواهد بود اضافه کرد: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی دارای چهار وظیفه اصلی است که اگر خوب و دقیق تر کار کنیم به دستاورد های بهتری دست خواهیم یافت و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

وام‌ ۳۰ میلیون تومانی فرهنگیان با تفاهم‌ نامه همکاری‌ های مربوط به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فی‌ ما بین وزارت آموزش‌ و پرورش و بانک رسالت امضا شده است و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، الهیار در مورد وام ۳۰ میلیون تومانی فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام‌ ۳۰ میلیون تومانی فرهنگیان نیز اقدامات لازم انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هر کاری که کرده ایم وظیفه است و افتخار برای ما این است که این مجموعه را منسجم اداره کنیم که از همه منابع حداکثر بهره وری را داشته باشیم و رضایت را در دل فرهنگیان ایجاد کنیم و بتوانیم در تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشیم.

الهیار اضافه کرد: در خصوص سیاست های رفاهی نیز از دیرباز برای اینکه شرایط معیشتی فرهنگیان خوب تامین شود، توسعه مراکز رفاهی در دستور کار بود که در بخش های تفریحی و درمانی و… خدمات دهی شود.

وی بیان کرد: در کل کشور شبکه بزرگی از این مراکز را داریم که باید همیشه به فکر انسجام بخشی و ارتقای کارآمدی آن ها باشیم و مجموعه عواملی را ایجاد کنیم که در خدمت فرهنگیان آموزش و پرورش خوب عمل کنند.

وام‌ ۳۰ میلیون تومانی فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: تقویت و توسعه مراکز آموزشی و رفاهی در دستور کار است و از نظر کمی و کیفی این مراکز را توسعه می دهیم.

وی ادامه داد: سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان، تقویت و بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان و ایجاد الگوی منسجم بیمه فرهنگی و بهبود وضعیت معیشت و مسکن و درمان فرهنگیان از دیگر برنامه‌ ها است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، الهیار در مورد وام های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام‌ ۳۰ میلیون تومانی فرهنگیان نیز اقدامات لازم انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی باشگاه ویژه پیشکسوتان در همه استان ها از برنامه های مهم است و در همه استان ها شاهد راه اندازی این مراکز خواهیم بود.

لازم به ذکر است مجموعه مذکور دارای سالن پذیرایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر ، سالن کنفرانس ، ۲۴ سوئیت با ظرفیت ۱۰۰ نفر و طراحی و معماری خاص ایجاد شده است.

در این مراسم گودرز کریمی فر، مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش، گفت: یکی از سیاست‌های این مدیریت، تقویت صندوق‌ های وام ضروری و اعطا تسهیلات کم‌ بهره و قرض‌ الحسنه به فرهنگیان است.

وی ادامه داد: در همین راستا، درصدد مشارکت با بانک‌ ها در زمینه همیاری، همکاری و همراهی با جامعه بزرگ فرهنگیان هستیم.

مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: از مهم‌ترین اهداف این سیاست، اعتلای منزلت اجتماعی، افزایش رغبت و انگیزش شغلی در جامعه فرهنگیان است.

در این مراسم علی الهیار ترکمن معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش اظهار داشت: ارتباط با بانک‌ها و شرایط خوبی که آنها برای دستگاه و یا کارکنان شان فراهم می‌کنند، یکی از مواردی است که دستگاه‌ های دولتی پیگیری می‌کنند تا کارهای بانکی آن دستگاه و کارکنانش به نحو مناسبی انجام گیرد.

وی بیان داشت: یکی از مزایای بانک رسالت استفاده از سنت خوب قرض‌ الحسنه است و امیدواریم این تفاهم‌ نامه سرآغاز همکاری‌ های بیشتر فی‌ ما بین شود.

این تفاهم‌ نامه به امضای حسین‌ زاده مدیر عامل بانک رسالت و الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش رسید.

بر اساس این تفاهم‌ نامه، بانک رسالت تسهیلات قرض‌ الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال در اختیار فرهنگیان آموزش و پرورش قرار خواهد داد.

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    اینا الکی یه حرفهای میزنند دیگه.....

  • صغری ارسالی در

    در مورد وام 30میلیون تومانی بانک رسالت،ن گفتند با چه درصدی اگه مثل بانک ملی و ملت 18درصد میدن وام ندهند بهتره تا بوق و کر نا هم میزنند شما هم مثل بقیه وزارتخانه ه ا وام کم بهره بدید که ارزش آبروریزی در ج امعه را داشته باشد

  • مهدی ارسالی در

    به خدا خسته شدیم از این همه خدمت مسوولان آموزش و پرورش به فرهنگیان به خصوص آقای اللهیار
    همش شده شعار و لفاظی های بیخود.....

  • معلن ارسالی در

    کاش یک ذره صداقت داشتید و این همه دروغ ن میگفتید.
    این وام ها هم به درد خودت ون میخوره.

  • ناشناس ارسالی در

    نسولان اموزش وپرورش فقط شعار ودروغ

  • معلم ارسالی در

    با سلام وام درصد بالا به درد نمیخوره منت هم می‌گذارید.حقوق ها رو افزایش بدید توا ن پرداخت اقساط داشته باشم،مراکز رفاهی تو کرونا به کار نمیاد،مثل سایر کارکنان دول ت مزایا برامون قرار بدهید.با تشکر

  • علی زجاجی ارسالی در

    30میلیون دراقساط12 ماهه چرت هستش

ارسال نظر