|
کدخبر: 168124

بیت کوین ۱.۸ درصد سقوط کرد

ارزش بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز مجازی دنیا ۱.۷۷ درصد در روز شنبه کاهش یافت و به ۵۰۲۶۹.۹ دلار رسید یعنی ۲۲.۵ درصد کمتر از اوج ارزش آن در چهاردهم آوریل.

اقتصاد بیت کوین ۱.۸ درصد سقوط کرد

 ارزش بیت کوین ۱.۷۷ درصد معادل ۹۰۶.۷۵ دلار در روز شنبه کاهش یافت و به ۵۰۲۶۹.۹ دلار رسید.

ارزش بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز مجازی دنیا، ۲۲.۵ درصد نسبت به اوج قیمت آن در چهاردهم آوریل یعنی ۶۴۸۹۵.۲۲ دلار پایین آمده است.

 ارزش ارز مجازی اتر هم در روز شنبه با ۴.۹۱ درصد کاهش به ۲۲۵۳.۴۱ دلار رسید یعنی ۱۱۶.۳۶ دلار از ارزش خود را نسبت به قیمت قبلی از دست داد.

 بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در روز جمعه کاهش ارزش زیادی را تجربه کردند که نتیجه ترس از محدود شدن سرمایه‌گذاری در سرمایه‌های دیجیتال به خاطر طرح جو بایدن برای بالا بردن مالیات بر افزایش سرمایه بوده است.

 اما در حالی که در تمام رسانه‌ها خبر از آسیب دیدن ارزهای مجازی در نتیجه این طرح بایدن بود و سرمایه‌گذاران از ضرر و زیان خود شاکی بودند، برخی تاجران و تحلیلگران اعلام کردند این کاهش قیمت موقتی است.

 مقبولیت ارزهای دیجیتال در میان سرمایه‌گذاران شخصی و سازمانی به عنوان یک سرمایه قانونی رو به افزایش است. این افزایش مقبولیت همزمان شده با افزایش تجارت آنلاین سهام و ارزهای مجازی توسط سرمایه‌گذارانی که به خاطر همه‌گیری کرونا در خانه مانده‌اند و نمی‌توانند پول نقد خود را هزینه کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر