|
کدخبر: 163126

از آزادسازی پول‌ های بلوکه شده چه خبر؟

عزیزی، رئیس کمیته امنیت مجلس تاکید دارد که ایران دست برتر را برای تنبیه کره ای ها در خصوص عدم آزادسازی پول های بلوکه شده دارد.

اقتصاد از آزادسازی پول‌ های بلوکه شده چه خبر؟

ابراهیم عزیزی، با اشاره به بلوکه شدن پول ایران در کره جنوبی گفت: چندین سال است کره جنوبی استقلال سیاسی و اقتصادی خود را به اجازه کدخدا گره زده است و بدون اذن آمریکا اقدامی را انجام نمی دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دون شأن هر ملتی است که همه شئونات خود را به کشور سلطه‌گر مستبد گره بزند و معمولا چنین رویه ای در مشی استقلال طلبانه کشورها جایی ندارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: صرف نظر از اینکه کره ای ها اجازه ای ندارند و آن زمان که گفتند باید از از آمریکا اجازه بگیرند اعتقاد داشتیم دیپلماسی کشور قاطع تر امور را دنبال کند، دستگاه قضا وارد شود و ظرفیت های غیر دیپلماسی را برای آزادسازی پول های بلوکه شده به کار بگیریم.

وی اظهار داشت: به نظر من باید کره ای ها تنبیه بیشتری کنیم، ایران دست برتر را دارد که نمی توان این نکته را در قالب مصاحبه مطرح کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کره ای ها می دانند ایران دست برتر در تنبیه آنها در آینده دارند بنابراین توصیه می شود از این رفتار سخیف دوری کنند و منافع کشور و مردم خود را به منافع آمریکا ارجح بدانند.

 

منبع: خانه ملت
  • 4571711111 ارسالی در

    تو که راس میگی دست بی قراررررررررررررررر رررررر

  • بی نام ارسالی در

    وای من که ترسیدم یعنی الان کره جنوبی ترس ید خخخخ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها