|
کدخبر: 160888

حقوق بازنشستگان امسال همسان‌ سازی می شود

قبل از پایان سال جاری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت علی الحساب همسان سازی می‌شود.

اقتصاد حقوق بازنشستگان امسال همسان‌ سازی می شود

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران عنوان کرد: فرمول‌های متناسب سازی برای مرحله دوم هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است، اما فرمول‌هایی مطرح شده است.

وی افزود: از صندوق بازنشستگی کشوری درخواست کردیم،در تهیه فرمول کمک کنند تا بتوانیم مانند بازنشستگان کشوری حقوق بازنشستگانمان را همسان سازی کنیم. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی وعده داد که تا آماده شدن فرمول متناسب سازی، علی الحساب حقوق بازنشستگان افزایش یابد و به نظر می‌رسد که این وعده عملی می‌شود و قبل از پایان سال حقوق بازنشستگان به صورت علی الحساب همسان سازی می‌شود، تا کمیته‌ها به نتیجه قطعی در خصوص فرمول متناسب سازی برسند.

دهقان کیا اظهار داشت: این قول را می‌دهیم که بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۰ سفره هایشان رنگین‌تر از قبل شود و تبعیض به وجود آمده بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری و لشکری تا حدود زیادی رفع شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران خاطرنشان کرد: دولت قول داده بود که بخشی از آن ۹۰ هزار میلیارد تومانی که قرار شد بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند را تا پایان سال پرداخت کند، اما هنوز مشخص نیست که این اتفاق می‌افتد یا خیر.

دهقان کیا در انتها گفت: هنوز به ما اعلام نشده که بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول ۳۹ درصد افزایش مانند کارگران حداقل بگیر هستند و یا شامل افزایش ۲۶ درصد به اضافه ۲۴۱ تومان می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • سید منصور اسدی ازتهران ارسالی در

    سلام همه اش وعده خبرخوش میدید اما دوروز مانده به عید و تعطیلات هیچ خبری نشد یا ا ین خبرها راهم کرونا برد

  • یه بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

    زدند زیرش...پرداخت نمیشه مثل همیشه فریب بود و بازی دادن سالمندان!!!! از موی سپید و بدن نحیفشون خجالت بکشید!!!!!!!

ارسال نظر