|
کدخبر: 160861

نوسان قیمت بیت‌کوین

قیمت بیت کوین حول یک مرز حمایتی مهم در نوسان است برخی از صعود مجدد سخن می گویند برخی احتمال می دهند اگر زیر مرز ۵۵ هزار دلار بسته شود احتمال نزول بیشتر هست.

اقتصاد نوسان قیمت بیت‌کوین

قیمت بیت‌کوین پس از صعود به قله ۶۱ هزار دلاری در هفته گذشته، امروز وارد کانال نزولی شد. قیمت این ارز دیجیتال در مقطعی از روز از سطح حمایتی ۵۵ هزار دلاری عقب نشست و به ۵۳ هزار و ۳۵۰ دلار رسید. اما پیش‌بینی حامیان بیت‌کوین مبنی بر موقتی بودن این افت قیمت به زیر سطح ۵۵ هزار دلاری محقق شد و این ارز دیجیتال مجددا به بالای سطح حمایتی بازگشت. با این وجود بر اساس آخرین گزارش سایت کوین دسک، بیت‌کوین روند نزولی را دنبال می‌کند. بر این اساس به نظر می‌رسد به رغم کاهش دامنه نوسان‌ها، و علامت گرفتن بیت‌کوین از سایر بازار‌ها، هنوز رفتار نوسانی این ارز دیجیتال ادامه دارد.

اکنون به نظر می‌‌رسد بازار برای یک حرکت حرکت جدید به ارقام بالاتر آماده است، زیرا نرخ تأمین سرمایه های آتی بیت‌کوین (هزینه نگهداری طولانی موقعیت‌های محاسبه‌شده در هر هشت ساعت(دوشنبه و سه شنبه، پس از از بین رفتن اهرم صعودی اضافی توسط رمزارزهای عقب‌مانده، به شدت از ۰.۱۲۴٪ به ۰.۰۸٪ کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها