|
کدخبر: 151725

قالیباف: چاره ای جز رد کلیات لایحه بودجه نداشتیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه پیش روی نمایندگان برای هدایت دولت به سمت اصلاح لایحۀ تورم‌زا و رانتی، رد کلیات بودجه بود.

اقتصاد قالیباف: چاره ای جز رد کلیات لایحه بودجه نداشتیم

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«‌متأسفانه دولت علیرغم تعاملات مجلس، اراده‌ای برای اجرای بودجۀ اصلاح‌شدۀ ضد رانت و تبعیض نداشت.

‌تنها راه پیش روی نمایندگان برای هدایت دولت به سمت اصلاح لایحۀ تورم‌زا و رانتی، رد کلیات بودجه بود. امیدواریم دولت با استفاده از راهکارهای تخصصی کمیسیون تلفیق، لایحۀ اصلاح‌شده ارائه کند.»

کلیات بودجه ۱۴۰۰ امروز سه شنبه در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان پس از شنیدن اظهارات موافقان و مخالفان و رییس سازمان برنامه و بودجه در دفاع از بودجه، به کلیات لایحه بودجه رای مخالف دادند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    بودجه بایدباقیمت ارزثابت بسته شودتارانت وفسادمالی واحتکارصورت نگیردوآینده وچشم ا ندازهزینه خانوارمشخص باشدوبرابرتورم حقوق ومزایای کارمندان وبازنشستگان زیادشود

  • اکبر ارسالی در

    آقای قالیباف با رد کردن یا قبول لایحه بو دجه دردی را علاج نمیکند این وضعیت ناشی ا ر عملکرد شماها در این ۴۲سال است ربطی به دولت روحانی ندارد همین شماها بودید که حم له به سفارت عربستان وانگلیس حمایت کردید وهمین عربستان تمامی مخالفان ایران را به دور خود جمع کرده و حتی تنها کشوری که از حمله به سفارت عربستان سود برده همین اسرا ییل است شماها سیاستمدار هم نیستید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها