|
کدخبر: 149886

آخرین قیمت انواع دلار در بازار (۹۹/۱۱/۰۶)

صبح دوشنبه قیمت انواع ارزها در بازار آزاد روند کاهشی داشت.

اقتصاد آخرین قیمت انواع دلار در بازار (۹۹/۱۱/۰۶)

در معاملات روز دوشنبه بازار ارز قیمت دلار ۲۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو در محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان باقی ماند.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح دوشنبه با افزایش ۴۴ تومانی نسبت به روز یکشنبه، ۲۲ هزار و ۶۲۸ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۲ هزار و ۸۵۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۲ هزار و ۹۲۷ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شد، سپس در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۱۲۱ تومان کاهش یافت و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۷ هزار و ۴۱۲ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۷ هزار و ۳۹۲ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز ‌یکشنبه ۳۹۰ تومان افزایش یافت و ۲۲ هزار و ۸۲۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز ‌یکشنبه ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۵۳۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز یکشنبه ۵۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها