|
کدخبر: 144429

خبر مهم دژپسند درباره عرضه دارا دوم

وزیراقتصاد از عرضه صندق دارا دوم با سهام سه بانک تا پایان سال خبر داد و گفت: در صدد تسریع انتقال مالکیت و واگذاری باقیمانده سهام دولت به بخش خصوصی و عموم مردم هستیم.

اقتصاد خبر مهم دژپسند درباره عرضه دارا دوم

فرهاد دژپسند در خصوص عرضه صندق دارا دوم گفت: کمیته‌ای با هدف رصد دقیق شرایط و مقتضیات تشکیل شده و زمان دقیق عرضه صندوق دارا دوم و صندوق فولادی‌ها را تعیین می‌کند و اگر شرایط فراهم و زمینه مشارکت عموم و فراگیری عرضه مهیا باشد باقی‌مانده سهام دولت در سه بانک‌ تا پایان امسال عرضه خواهد شد.

وی افزود: در صدد تسریع انتقال مالکیت و مدیریت شرکت‌های دولتی در فهرست واگذاری و باقیمانده سهام دولت در بسیاری از شرکت‌ها به بخش خصوصی و عموم مردم هستیم.تجربه دنیا ثابت کرده بخش خصوصی پیشران توسعه است.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از واگذاری‌ها انتقال مالکیت و مدیریت بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی بوده تا با پررنگ شدن نقش این بخش در اقتصاد، حضور دولت به صورت مستقیم کمتر شود.

دژپسند گفت: دولت باید به وظایف حاکمیتی ازجمله سیاستگذاری، تنظیم گری و ریل‌گذاری به جای تصدی گری بپردازد. چرا که در این صورت کارایی اقتصاد با محور شدن بخش خصوصی در اقتصاد و منحصر شدن کارکرد دولت در سیاست‌گذاری و نظارت، افزایش می‌یابد.

منبع: ایرنا
  • اکبر سلیمانی ارسالی در

    تو چقد پستی که دارا دوم عرضه کنی تو اگه عرضه داشتی پالایش رو حداقل بعد 3 ماه 10 درصد سود میدادی

  • ناشناس ارسالی در

    رعیسی کجایی نصف پول مردم را بردن

  • ناشناس ارسالی در

    هیچی نخریدم داغ همه چیز رو دلمه تا پولی جمع کردم

  • ناشناس ارسالی در

    وای بر کم فروشان. خدا ظالمان را دوست ند ارد شرط داشتن ایمان عمل صالح است اگر میخ واهید بهشت بروید باید خدا را دوست داشت و عمل صالح انجام داد ایا بردن و خوردن ودز دی به اسم بورس را خداپسندانه است؟

  • ناشناس ارسالی در

    دولت قوه قضاییه مجلس مسعولین نماینده ها کمک به سهامدارها بکنینما با تبلیغ شما ت و بورس امدیم فکری برای ما بکنین ان چه صن دوقی است که بعضی اوقات ازش برمیدارن از ا ن بردارین به انهایی که تو بورس متضرر شد ن بدیسو نخواستیم اصل پولمون رو پدین

  • ناشناس ارسالی در

    اه مظظلوم دما ر از روزگار ظالم در میدار ه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها