|
کدخبر: 143427

طلا و دلار مجدد گران شد

قیمت طلا و دلار امروز افزایش یافت، سکه امامی هم رشد قیمت را تجربه کرد و ۱۱،۸۵۰،۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

اقتصاد طلا و دلار مجدد گران شد

عمده قیمت‌ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز افزایش یافت.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱،۸۶۵ (یک هزار و هشتصد و شصت و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۴۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۶۱ درصدی، از ۱،۱۳۷،۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و هفت هزار و نهصد ) تومان به ۱،۱۴۴،۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و چهار هزار و نهصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل، با ۳۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴،۹۶۲،۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و شصت و دو هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵،۷۵۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۸۱ درصدی، از ۲۵،۲۳۸ (بیست و پنج هزار و دویست و سی و هشت ) تومان به ۲۵،۴۴۶ (بیست و پنج هزار و چهارصد و چهل و شش ) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱،۲۴۵ (سی و یک هزار و دویست و چهل و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل، با ۹۰ تومان افزایش، ۳۴،۳۳۱ (سی و چهار هزار و سیصد و سی و یک ) تومان نرخ‌گذاری شد.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۱.۳۶ درصدی، از ۷،۰۸۲ (هفت هزار و هشتاد و دو ) تومان به ۷،۱۸۰ (هفت هزار و یکصد و هشتاد ) تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۰.۶ درصدی نسبت به روز قبل، ۳،۲۹۰ (سه هزار و دویست و نود ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار استرالیا

دلار استرالیا امروز با افزایش ۰.۸ درصدی، از ۱۹،۶۱۰ (نوزده هزار و ششصد و ده ) تومان به ۱۹،۷۷۰ (نوزده هزار و هفتصد و هفتاد ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا، امروز به ۱۹،۸۸۱ (نوزده هزار و هشتصد و هشتاد و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۱۱،۸۵۰،۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۸۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶،۳۰۰،۰۰۰ (شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۷۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با افزایش ۱.۱۹ درصدی، از ۴،۱۵۰،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان به ۴،۲۰۰،۰۰۰ (چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۲،۳۵۰،۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر