|
کدخبر: 142273

پرداخت فوق‌العاده ویژه به این افراد از اول دی

رئیس سازمان نظام پرستاری ضمن تشریح مشکلات پرستاران هنگام شیوع ویروس کرونا، از ابتلای ۶۰ هزار نفر از آنها به بیماری کووید_۱۹ خبر داد و گفت: همچنین تاکنون حدودا ۱۰۰ نفر از گروه پرستاری بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

دکتر محمد میرزابیگی در نشست خبری به مناسبت روز پرستار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و درود بر روح شهدا در دفاع مقدس و دفاع از کرونا گفت: حدودا یک سال است که دور پنجم سازمان نظام پرستاری آغاز به کار کرده است. در این یکسال علاوه بر بیماری کرونا سایر حوادث نیز به وجود آمد که به معنای واقعی کلمه پیگیری را برای ما سخت می‌کرد. ما چهار اولویت برجسته مربوط به مردم، نظام سلامت و پرستاران در عرصه خدمت و قصد پیگیری مشکلات را داریم.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال روز پرستار (نبض سلامت جامعه، ضربان قلب پرستار) است، گفت: این شعار با تعداد ابتلا و شهدای پرستاری در دوران کرونا به اثبات رسید. از حدود ۱۴۵ هزار پرستار مشغول بر بالین بیماران حدودا ۶۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند و حدود ۱۰۰ نفر نیز از گروه پرستاری جان باختند. درحال‌حاضر نیز ۶۰۰۰ نفر یا در قرنطینه هستند و یا به شکل استعلاجی به مرخصی رفتند تا دوره بیماری را طی کنند.

میرزابیگی با اشاره به اقداماتی که قرار است در این یک هفته توسط نظام پرستاری برگزار شود اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما تکریم از خانواده شهدای پرستاری است که روز شنبه با حضور در حرم امام رضا این تکریم به شکل نمادین از برخی از خانواده شهدای پرستاری صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان نظام پرستاری در ادامه سخنان خود افزود: حدودا ۲۵۰ هزار نفر پرستار در کشور از دانشجو تا بازنشسته داریم و ۱۹۵ دانشکده پرستاری با ۶۰ هزار دانشجو فعال هستند. از تعداد یاد شده ۳۰ هزار نفر در بخش غیر دولتی و تامین اجتماعی شاغل هستند و ۲۰ هزار نفر نیز در مراکز ارائه خدمات در منزل فعال هستند.

وی با اشاره به اصلی‌ترین مشکل پرستاران در کشور گفت: مشکل کمبود نیرو معضلی است که همواره به آن اشاره می‌کنیم. درحال‌حاضر حدودا ۱۷۰ هزار تخت بیمارستانی داریم که برای این تعداد تنها ۱۴۰ هزار پرستار مشغول بکار هستند در حالیکه به شکل استاندارد باید به ازای هر تخت بیمارستانی ۲.۵ پرستار به کار گرفته شوند اما اکنون این رقم در کشور ما حدودا ۰.۹ است.

وی افزود: البته در یکسال گذشته مجوزهای استخدامی خوبی صادر شده است اما عمده استخدام هایی که قول آن را در قالب یک گروه ۷۰۰۰ نفری و یک گروه ۳۰ هزار نفری داده‌اند در راه است که امیدواریم روند استخدام تسریع شود.

وی با تاکید بر اینکه یک پرستار در عرصه دفاع سلامت نیاز به انگیزه و تجهیزات کافی دارد ادامه داد: از سال گذشته تا کنون رفع مشکلات در این حوزه و رفع کمبود نیرو دغدغه اصلی سازمان نظام پرستاری بوده است. تا کنون موضوع استخدام‌ها به خوبی پیگیری شده و دغدغه فعلی ما تسریع بخشیدن این امر است.

وی اولویت دیگر سازمان نظام پرستاری را تغییر وضعیت نیروهای شرکتی دانست و تصریح کرد: این موضوع برای ما بسیار مهم است. درحال‌حاضر امتیازاتی برای پرستاران شرکتی به ویژه آنهایی که در دوران کرونا فعالیت داشتند قائل شده‌ایم. همچنین از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیر تغییر وضعیت نیروهای شرکتی هستیم. از نظر ما شغل پرستاری باید شغلی حاکمیتی باشد. نباید در بخش دولتی با مقررات غیردولتی اقدام به جذب پرستار کنیم. در بسیاری از بیمارستان‌های دولتی شرکت‌های غیر دولتی برای جذب پرستار فعالند که این موضوع را مناسب نمی‌دانیم. در شرایطی که همه پرستاران در شیفت‌های بسیار طولانی فعالیت می‌کنند نباید میان آنها تفاوتی قائل شد و نباید بگوییم پرستار درجه ۱ یا درجه ۲ داریم باید سعی کنیم با همه آنها به شکل یکسان رفتار کنیم.

میرزابیگی با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۵۰۰۰ نفر پرستار بازنشسته می‌شوند گفت: این رقم با توجه به توسعه تخت‌ها و عدم استخدام‌های منظم نیاز روز افزون به نیروی پرستاری را نشان می‌دهد. طی سال‌های اخیر حدودا ۳۰ هزار تخت بیمارستانی به ناوگان تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شده است در حالیکه برای این تعداد به فکر پرستار نبوده‌ایم. روند به گونه‌ای بوده است که حتی به جای افراد بازنشسته نیز استخدام مناسب نداشتیم. آسیب کمبود نیرو علاوه بر افزایش فشار کاری برای پرستار سبب مشکلات عدیده برای بیماران نیز خواهد شد.

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به تاکید وزیر بهداشت مبنی بر اصلاح نظام پرداخت گفت: سال گذشته در جلسه‌ای که با حضور ایشان نزد رهبری داشتیم تاکید شد که نظام پرداخت قاصدک کارایی مناسبی ندارد و باید تغییر کند.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته با شیوع کرونا ناکارآمدی نظام پرداخت کاملا عیان شد. در شرایطی که پرکارترین، واگیردارترین و ناشناخته‌ترین بیماری قرن را شاهدیم می‌بینیم که درآمد بیمارستان‌ها به شدت کاهش یافته است. در طول یکسال گذشته حتی کاهش درآمدها به یک پنجم نیز رسیده است. البته نمی‌توان از کمک هایی که دولت در این مورد داشته است غافل بود ولی اشکال در نظام پرداخت‌ها کاملا برای ما مشخص شد. زیرا نظام پرداخت بر اساس سی فور سرویس است. این نظام پرداخت بر اساس عدالت نیست و دغدغه اصلی ما حاکم شدن عدالت میان پرستاران و کادر درمان است. خوشبختانه از سال گذشته تا کنون بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی به جمع آوری سامانه قاصدک پرداختند اما هنوز هم در برخی مناطق پرداخت حقوق با این سامانه اتفاق می‌افتد که حذف آن خواسته این روزهای ماست.

میرزابیگی با تاکید بر اینکه ساماندهی نظام پرداخت اصلی مهم است، گفت: یعنی در نظام سلامت به سمت عدالت در خدمت و بازتوزیع درآمدها حرکت کنیم که این موضوع نیز تنها شامل حال پرستاران نیست و شامل حال تمام کادر درمان می‌شود. نظام پرداخت باید در ایجاد انگیزه برای پرستاران نقش موثر ایفا کند. در صورتیکه این نظام پرداخت حذف شود ما نیز آماده ارائه نظرات و پیشنهادات خود هستیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قول هایی قرار است از اول دیماه فوق العاده ویژه پرستاران پرداخت شود گفت: تا امروز تمام شواهد نشان می‌دهد که این قول اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ما در نظام سلامت پس از کرونا شاهد هستیم و پس از کرونا به این نتیجه رسیدیم که نباید میدان عرصه خدمت صرفا بیمارستان‌ها باشند. بیماران مزمن و مبتلایان به بیماری‌های غیر واگیر می‌توانند در خانه‌ها خدمات مراقبتی را دریافت کنند. ما باید زمین بازی را برای بیماری‌های مزمن از بیمارستان‌ها به سمت جامعه ببریم. اکنون بالغ بر ۱۰۰۰ مرکز مراقبت در منزل داریم که باید فعالیت آنها افزایش یابد. برای پنج بیماری مزمن با شورای‌عالی بیمه هماهنگی هایی داشته‌ایم تا با تحت پوشش بردن آنها افراد بیشتری بتوانند از خدمات مراقبت در منزل استفاده کنند. نکته قابل توجه این است که در اینگونه خدمات چارچوب وظایف هر فرد مشخص خواهد بود. در این بین می‌توانیم خود بیمار و یا اطرافیان او را نیز در زمینه بیماری فرد آگاه کنیم و آموزش هایی را به او بدهیم.

رئیس سازمان نظام پرستاری افزود: طی یکسال گذشته تعدیل روند اعتباربخشی را پیگیر هستیم تا ثبت وضعیت و خدمات ارائه شده به شکل دقیق اتفاق بیفتد و از پرستار همان استفاده‌ای را کنند که وظیفه مشخص اوست.

وی با اشاره به وجود معوقات برای پرستاران گفت: در شرایطی که سال قبل معوقات حتی به ۱۸ ماه هم می‌رسید توانستیم با رایزنی‌های صورت گرفته معوقات را به سه تا چهار ماه برسانیم. اگرچه میزان دریافتی‌ها کاهش یافته است اما معوقات به لحاظ تعداد ماه کم شده است.

میرزابیگی افزود: یکی از کارهایی که پس از شیوع کرونا در سازمان نظام پرستاری انجام می‌دهیم برگزاری ستاد صحت (صیانت – حمایت – تامین نیروی انسانی) است این جلسه برای رصد کردن آخرین وضعیت پرستاران در کشور در بحران کروناست تا تمام موضوعات به شکل روزانه ثبت و پیگیری شود.

وی با اشاره به اقدام دیگر سازمان نظام پرستاری ادامه داد: ما در طرح محله محور مقابله با کرونا تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز فعال هستیم.

رئیس سازمان نظام پرستاری در خاتمه سخنان خود با اشاره به پیگیری برخی مسائل آموزشی پرستاران نیز اظهار کرد: در این رابطه برای کارورزی دانشجویان سال آخر جلساتی را برگزار کرده‌ایم تا آنها هم بتوانند بر اساس برخی ضوابط حقوق دریافت کنند.

 

منبع: ايسنا
  • جانباز ارسالی در

    اگر به هر پرستار که در بخش کرونایی خدمت میکنه ماهی ۱۰میلیون اضافه حقوق بدید چی م یشه ایا مردم اعتراض میکنند یا پول دزدان بیت المال کم میشه

    • صغرا سلیمی نیا لاهیجی ارسالی در

      بنده ماما هستم با ۳۰ سال خدمت در بیمارست ان بازنشسته دی ماه ۹۹ هستم فوق العاده وی ژه تو آخرین حکم شاغلیم منظور شد و تماما تحت عنوان مقرری کسر شد و به صندوق بازنشس تگی کشوری واریز شد اکنون که حکم بازنشستگ ی برایم برقرار گردید نه تنها براساس ۹۰ د رصد حکم شاغلیم نبود بلکه میانگین دوسال ا خر شد و فوق العاده ویژه از آن بطور کامل حذف شد.خواهشمندیم بفرمایید چرا ۹۰درصد اج را نشد؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا فوق العاده ویزه از دی این مطالبات از سالهای قبل بوده من یک بهیار هستم. آخر خ رداد امسال بازنشسته شدم حق ما چی میشود

  • بازنشسته درمانی ارسالی در

    سلام واحترام
    جناب دکتر نوبخت و دکتر نمکی
    فوق العاده ویژه حق ما پرستاراران و کادر درمانی بازنشسته هم هست ماهم تا چندماه قبل زحمت کشیدم ولی الان که قراره فوق العاده ویژه بدهید فقط شاغلین!این که حق نیست ! پس تکلیف بازنشستگان درمانی چی میشود ؟؟لطفا دستور بدهید عدالت رعایت شود . باتشکر

  • حسن ارسالی در

    سلام پس بازنشستگان كادر درمان ؟؟؟ بين ش اغلان و بازنشستگان كادر درمان شكاف جدي ا فتاد اين نقيصه را هر چه زودتر برطرف كني د

  • حسن ارسالی در

    باسلام جناب آقاي دكتر نوبخت خسته نباشيد از كليه زحماتي كه متقبل شده ايد متشكريم خواهشمند است يك فكري هم براي بازنشستگان كادر درمان نيرو هايي هستند كه در 8 سال دفاع مقدس زحمت كشيدند برسي شود و از مزا ياي فوق العاده بهرمند شوند

  • حسین ارسالی در

    سلام جناب دکتر نوبخت به داد قشر بازنشسته زحمت کش درمانی هم برسید که فرسوده حوزه درمان شدن و فوق العاده ویژه ۵۰درصدی دبما ه را برای ما هم دستور فرمایید اجراشود بخ دا ماهم با انواع ویروس ها دست وپنجه نرم کردیم وزحمت کشیدیم ماهم نیازشدید داریم ب خصوص الان که بازنشست شدیم و نیازهایمان ب یشتر و توان کاری ما کمتر شده .منتظریم تا خبرخوش به زودی از رسانه ها به گوشمان بر سد
    سلامت باشید.

  • مریم ارسالی در

    سلام واحترام
    جناب دکترنوبخت فوق ا لعاده ویژه ۵۰درصد حق همه کادر درمان چه ش اغل چه بازنشسته هست لطفا دستور بفرمایید به بازنشستگان درمانی هم تعلق بگیرد ماهم زحمت بسیارکشیدیم خیلی زیاد.
    ممنون

  • بهیار بازنشسته ارسالی در

    سلام واحترام
    جناب دکتر نوبخت بخد ا حق ماهم هست ۵۰درصد فوق العاده ویژه لطف ا دستور بدهید برای ما بازنشستگان کادر در مان وبهداشت هم اجرا شود .ممنون

  • حسین ارسالی در

    سلام
    فوق الاده ویژه حق همه کادر د رمان چه شاغل چه بازنشسته هست لطفا ۵۰درصد ی فوق العاده ویژه را برای شاعل وبازنشسته حوزه بهداشت و درمان اجرا نمایید .باتشکر
    بازنشستگان زحمتکش درمانی

  • کیوان ارسالی در

    سلام ایا فوق العاده ویژه برای کادر درمان تامین اجتماعی هم اجرا میشه ؟؟

  • بازنشسته درمانی ارسالی در

    سلام جناب دکتر نوبخت لطقا به عهدخود وفا کنید و ۹۰درصدی بین دریافتی شاغل و بازنشس ته درمان را اجرا کنید .الان با فوق العاد ه جدید مجددا فاصله دریافتی ما زیر۵۰درصد شد .
    تقاضای عدالت
    سپاس

  • الناز ارسالی در

    سلام جناب دکتر نوبخت تقاضای پرداخت ۵۰درص دی فوق العاده ویژه به بازنشستگان درمانی همانند شاغلین را دارم لطفا اجرافرمایید.< br /> ممنون

  • رضا ارسالی در

    سلام واحترام
    درخواست فوق العاده و یژه ۵۰درصدی را داریم از مسولان باوجدان و دلسوز حوزه درمان که برای بازنشستگان محتر م هم اضافه شود.
    تشکر

  • ابوالفضل ارسالی در

    سلام لطفا جناب میرزابیگی عزیز پیگیر فوق العاده ویژه ما بازنشستگان پرستارهم باشین ماهم تا چندماه قبل دوش به دوشتان خدمت ک ردیم حق همه هست چه بازنشسته و چه شاغل .ت قاضای عدالت و احقاق حقمان را داریم .
    سپاس

  • علمناز قادری ارسالی در

    اقای نوبخت سلام خسته نباشید بنده کارشناس پرستاری باز نشسته هستم چرا فوق العلده و یژه به پرستار باز نسشته شامل نمی شود با تشکر از زحمات تمومی مسیولین

  • بازنشسته درمانی ارسالی در

    سلام واحترام
    مسولان ذی ربط خواهشمندیم برای ما بازنشستگان زحمت کش درمانی هم فوق العاده ویژه ۵۰درصدی اجراشود فاصله دریافتی ما با شاغل از۵۰درصد شاغلین هم فکر کنم کمتر شد
    ممنون

  • زهره ارسالی در

    با سلام
    تقاضای فوق العاده ویژه بر ای کادر بازنشسته درمان و شاغل ‌
    تش کر

  • بازنشته وزارت بهداشت ارسالی در

    سلام
    جناب اقای دکتر نمکی و دکتر ن وبخت
    تقاضای پرداخت ۵۰درصدی فوق ال عاده ویژه را داریم حق ما بازنشستگان درما نی هم هست که همانند شاغلین بگیریم والا ش کاف مجددی می افتد بین دریافتی شاغل و باز نشسته.
    سپاس

  • محمدی ارسالی در

    سلام
    جناب دکترنوبخت فوق العاده وی ژه ۵۰درصدی را برای بازنشستگان درمانی و پ رستاران وبهیاران هم اجرا نمایید ماهم شبا نه روزی فلاکت و بدبختی کشیدیم توی بیمارس تانها .سپاس

  • پرستار بازنشسته ارسالی در

    سلام
    جناب دکترنوبخت طبق قول قبلی که فرمودین فوق العاده ویژه به زودی اجرا میشود هم شامل شاغل هم بازنشسته بخصوص پرس تاران وکادر درمانی را هم شامل میشود.پس ک جاست دیماه به شاغلان حکم زده شده ولی باز نشسته هیچ خبری نیست و مجدد دریافتی ما فا صله ۵۰درصدی افتاد شایدم کمتر.
    ممنو ن پیگیری فوق العاده ویژه بازنشستگان درما نی بشوید .
    تشکر

  • ناهید ارسالی در

    سلام
    فوق العاده ویژه حق همگی بخصو ص بازنشستگان درمانی هم هست لطفا اجرانمای ید .حق پرستاری که شبانه روز دویده و الان فرسوده ی شبکاری شده هم هست .حق ماهم فوق العاده ویژه ۵۰درصدی است.

  • احسان ارسالی در

    سلام
    جناب دکتر نوبخت تکلیف فوق العاده ویژه بازنشستگان درمانی وپرستارانی که تا چندماه قبل شاغل والان بارنشست شدن چی میشه .حق ما هم هست این ۵۰درصد فوق العاده ویژه .لطفا دستور فرمایید به ماهم بدهند .
    سپاسگذاریم
    بازنشسته وزارت بهداشت و درمان

  • علی اکبر ارسالی در

    سلام جناب دکتر نوبخت
    لطفا فوق الع اده ویژه ۵۰درصد برای همگی اجرا کنید چه ش اغل چه بازنشسته .
    ممنون

  • حسینعلی ارسالی در

    سلام
    لطفا خواهشااااااااااااا
    فوق العاده ۵۰درصدی را به ما بازنشستگان بهیاروپرستارهم بدهید حق ما خوردن ندارد شبکاری دادیم وزحمت بسیارکشیدیم این انصاف نیست یک بوم و دوهوا باشین .لطفا اجرا کن ید قانون۹۰درصد دریافتی شاغل و بازنشسته ر ا .باورکنید دریافتی ما رفت زیردریافتی حد ودا۵۰درصد شاغلین .
    ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    جناب اقای دکتر نو بخت خواهشمندم نگذارید حق افرادی که همین اواخر بازنشست شده اند ضایع شود چون انها هم هشت ماه شرایط سخت کرونایی از جان مایه گذاشتن حالا به خاطر دو ماه فوق العاده ویژه شاملشان نشود ظلم است حد اقل افرادی که سال ۹۹ بازنشست شده اند شاملشان شود

  • ابوالفضل ارسالی در

    باسلام
    تقاضای اجرای ۵۰درصد فوق ال عاده ویژه به بازنشستگان کادر بهداشتی در مانی .
    سپاس

  • بازنشسته درمانی ارسالی در

    سلام‌
    جناب دکتر نوبخت دستور فرمایی د ۵۰درصد فوق العاده ویژه برای تمام کادر درمانی بازنشسته از اول تا الان که بازنشس ت شدن اجرا شود حق همگی مان هست سالیان زی ادی است که منتظرش بودیم .حق ما بازنشستگا ن حوزه درمانی هم هست که مثل شاغلان دریاف تی مان ۵۰درصد بالا بره .گرونی و بدبختی ب رای ما بازنشستگان دوچندان هست .تقاضای اج رای عدالت را داریم .
    سپاس

  • زهرا ارسالی در

    سلام لطفا فوق العاده ویژه ۵۰درصدی را برا ی بازنشستگان درمانی هم اجرا نمایید .تشکر

  • خدیجه رضایی ارسالی در

    آقای نوبخت حرف راعوض نکنید همان که گفته بودید از مهر لطفا اجرا کنید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای نوبخت فوق العاده برای نیروهای شرکتی لحاظ گردد ممنون.

  • امید ارسالی در

    چرا پرستارایه تامین اجتماعی شامل این فوق العاده ویژه نمیشن؟
    به هرکس میگیم میگن خبر نداریم
    کی خبر داره
    لطفا ی جوابی بدین

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چرا ما بازنشستگان درمانی که تمام جو انی و نیروی جسمی و روحی مان را در راه خد مت به بیماران فدا کردیم و شبانه روز کار کردیم این فوق العاده ویژه ۵۰درصدی رو ندا دین حق ما هم هست لطفا اجرا نمایید .
    ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    سلام از جنابعالی تقاضامندم همچنان که اول هم قول دادید فوق العاده ویژه برای پرستا ران بازنشسه هم اجرا شود زچون ما هم سلامت یون رو در این راه از دست دادیم خواهشمتدی م عدالت را اجرا کنید با تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    اقاى نوبخت وااقای دکتر نمکی. فوق العاده ویژه از قبل تصویب. شده. من یک بهیار هستم چرا من که امسال. تیر ماه بازنشسته شده ا م چرا فوق العاده. ویژه. نمی دهند

  • ناشناس ارسالی در

    چرا فوق العاده. ویژه شا مل ما که امسال بازنشسته. شده‌ام. نمیشود در حالی. که از کی این مطالبات قراره پرداخت. شود هی این ماه اون ماه کردید آخر حق ما را پایمال. کردید. ما هم چهار ماه در بیمارستان. کار کردم یک بهیار هستم. حق ما خوردن ندارد

  • ناشناس ارسالی در

    سلام بازنشسته امسال وسال قبل فرقی ندارند همکار محترم .ما هم بازنشسته ایم و زحمت کشیدیم این ۵۰درصد فوق العاده ویژه به ما بازنشستگان درمانی هم تعلق بگیرد انشاالا حق همگیمون هست چه بازنشسته امسال و چه سا لهای قبل انشاالا که خدا کمک کنه و اجرا ب شه برهمگی.
    موفق باشین

  • ناشناس ارسالی در

    ایا به پیشنهادهای داده شده پاسخی داده می شود

  • حسن ارسالی در

    سلام جناب دكتر نوبخت اميدوارم پيگير فوق العاده ويژه تمام بازنشستگان زحمت كش بهدا شت ودرمان باشيد چون اين بزرگواران 30 سال جواني خود در راه خدمت به هموطنان گذاشته اند لذا ما بازنشستگان كشوري بهداشت ودرم ان تقاضامنديم همانند حقوق پيگير فوق العا ده ويژه باشيد از زحمات شما متشكريم

  • جواد ارسالی در

    سلام بازنشسته درمانی هستم لطفا فوق العا ده ویژه را برای ما اعمال کنید علی یارتان

  • معصومه حسینی ارسالی در

    باسلام و تشکر از جناب دکتر نوبخت همانطور که همیشه فریاد رس ما بودید لطفاحق ویژه را برای بازنشستگان نیز درنظر گرفته تاامی دی باشدوعمری دعا گوی شما

  • sara ارسالی در

    با سلام
    لطفا لطفا لطفا پیگیری شود ...ما کمک پرستارای قرار دادی هم تو کرونا داریم کاریم میکنم این انصاف نیست که فوق العاده ویژه به ما تعلق نگرفت ...ما هم مثل بقیه کادر درمان جونمون رو ب خطر انداختیم ...ما فوق العاده ویژه میخایم

  • با سلام ارسالی در

    بنده بعد از سی سال در آذر ۹۸ باز نشست شدم با حقوق پایین بدترین رنجها و مشکلات تحمل کردیم یکسال بعدپاداش باز نشست گی دادن و اگر همان موقع میدادن با ۱۰۰میلیون زمینی می خریدم الان همان زمین به خدا قسم شده ۴۵۰ میلیون چقدر کم شانسی و بی عدالتی الان هم فوق العاده ویژه هنوز شامل نشده . شما را به خدا به بزرگواری حاج قاسم قسمت ان میدهم که فوق العاده ویژه شامل کادر بازنشسته بهداشت و درمان هم بشه الان دو تا بچه عقد کرده دارم که نمی توانم جهیزیه فراهم کن سه سال که بی جهیزیه مانده . انشاءالله خداوند به شما سلامتی و تن درستی نصیب تان کند .

  • ناشناس ارسالی در

    با عرض سلام وخسته نباشید جناب اقای دکتر نوبخت معاونت محترم بر نامه وبودجه ریاست محترم جمهوری خواهشمندیم ما کارکنان وپرستاران که در سال 99 در مهر ماه وابان ماه واذر ماه اکثرا در بخش های کرونا کار کردیم وکرونا گرفتیم جدیدا بازنشسته شدیم این فوق العاده ویزه را به کارکنان کادر درمان وپرستار بازنشسته جدید سال 99 نیز اعمال نمایید خودتان قول دادید مهر ماه اعمال کنید بعدش شد ابان ماه بعدش شد اذر ماه حال شده دیماه 99 پس حق ما چی می شه ایا ما با اونا فرف داشتیم مهر وابان واذر ماه بازنشسته شدیم فقط یه ماه فاصله بخدا انصاف نیست لطف کنید با دستان مبارک خودتون با قلم زیبای خودتون دستور فرمایید شامل ما بازنشستگان جدیدالورود کادر در مان وپرستار کرونا گرفته سال 99 نیز بشه با تشکر از شما سروران ومسوالین بزرگوار در پایان این دلنوشته تقدیم محضر گرانقدرتان ای قلم حامی مظلومان باش بنده وخادم محرومان باش دانی چرا در سیر خود بر خویش می لرزد قلم ترسد که ظلمی را کند در حق مظلومی رقم التماس دعا

  • بازنشته وزارت بهداشت ارسالی در

    سلام واحترام همکارعزیز فوق العاده ویژه حق همه بازنشستگان درمانی بخصوص پرستاران چه جدید وچه قدیم هست همه به نوعی در زمان خودشان زحمت کشیدن و امید بستن به فوق العاده ویژه ۵۰درصد .انشاالا به هم تعلق بگیرد و به زودی اجرا شود .
    سپاس از جناب دکتر نوبخت

  • پرستاربازنشسته ارسالی در

    فوق‌العاده ویژه حق مسلم پرستاران بازنشست ه سال ۹۹ هست که در سخت ترین شرایط با کر ونا در گیر بوده اند واین حق کشی است که م شمول این افزایش نباشن ،چرا باید حکم از د ی ماه اجرا گردد ؟

  • از طرف جمعی از کارکنان بازنشسته کادر درمان وپرستاری سال99 از ارومیه ارسالی در

    با سلام وخسته نباشید پیرو درخواست قبلی لطفا جناب اقای نوبخت ریاست محترم برنامه وبودجه وبرادر ارجمندم وزیر محترم بهداشت ودرمان دستور فرمایید فوق العاده ویزه کرونا را که در دیماه 99 اجرایی شده است برای بازنشستگان پرستاری مخصوصا بازنشستگان اذر ماه 99که در بخش های کرونا خدمت کردند وکرونا کرفتند وجدیدا در اذر ماه 99و.....بازنشست شده اند اقدام واجرا وپرداخت نمایند خدا قوت ایزد منان یار ونگهدارتان باشد

  • دیانا ارسالی در

    سلام ،دکتر نوبخت من در آبان ماه بازنشسته شدم پرستار هستم و تا لحظه آخر در بخشهای کرونا دست و پنجه زدیم این همه استرس وزج ر کشیدیم .به قول خودتون بایستی از مهر اج را میشد دقیقا از بهمن ۹۸تاکنون که زمزمه کرونا بوده خدمت کردیم حالا درجلسات رسیدگ ی به پرستاران انصاف نیست که مارو نادیده بگیرید آیا ما خدمتمون رو به این کشور بدو ن اینکه وعده ووعیدا رو بشنویم نادیده گرف تیم لطفاً عدالت رو رعایت کنید وبرای باز نشسته ها هم لحاظ کنید تا ما متوجه بشیم که در اجرای قانون حق رعایت میشه.سپاس

  • کارشناس آزمایشگاه هستم ارسالی در

    اینجانب سی سال خدمت کردم درنقاط مختلف ومحروم وجنگی بودم وهمواره بابیماریهای عفونی مختلف سروکارداشتم عدالت اینه که فوق العاده ویژه حق ما هم هست ازآقای دکترنوبخت ودکتر نمکی درخواست میکنم این فوق العاده ویژه رابرای امثال اینجانب نیز لحاظ بفرمایند تا حق ماضایع نشود ممنون از توجه شما

  • بازنشسته درمانی ارسالی در

    سلام
    جناب مسول سایت لطفا سوالات و نظرات ما را به گوش مسولان بخصوص دکتر نو بخت برسونید که خودشان گفتن فوق العاده وی ژه درنظرگرفته علاوه به شاغلین درمانی به بازنشستگان درمان بخصوص پرستاران هم میدهی م .لطفا صدا وپیامهای ما را به گوش مسولان برنامه و بودجه وزارت بهداشت در رابطه با فوق العاده ویژه ۵۰رصد دیماه ۹۹ برسونید. تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    السلام به وزیر محترم. بهداشت. لطفآ. رو ح رفی که بدی وایستادن؟ گفته بودی فوق العاد ه. ویژه از اول سال اجرا می شود چرا دروغ گفتی این مطالبات. برای چند سال پنجهپیش ا ست باید به همه ما بازنشسگان. امسال. وسال های پیش تعلق. بگیرد. همه کادر دودر هر زم ان با مشکلات. دست وپنجه ترم. کرده. سیل ط وفان آلودگی هوا زلزله. جججنگ

  • از طرف پرسنل و کارکنان بازنشسته کادر درمان وپرستاری ارسالی در

    با سلام پیشنهاد میکنم برای احقاق حقوق پر ستاران بازنشسته کادر درمان در سال 98 و9 9 وغیره برای اینکه این فوق العاده ویزه در دیماه 99 که فقط برای پرستاران شاغل اج را کردند و بدروغ کفتند برای همه کادر درم ان از دیماه 99 پرداخت می کنیم پرستاران ب ازنشسته برای احقاق حقشون از این مسوالین مربوطه علی الخصوص از جناب اقای دکتر نوبخ ت وحناب اقای دکتر نمکی به دیوان عدالت اد اری شکایت کنند چون این اقایون این اشی که برای بازنشستگان کادر در مانی علی الخصو ص 99 پختند خیلی شور شده فاصله حقوق یه پر ستار شاغل بایه پرستار بازنشسته همرده الا ن در دیماه 99 بیش از 4 الی 5 میلیون شده است این ظلم وبی عدالتی وتبعیض است جرا با ید یه بازنشسته پرستاری در اذر ماه ابانم اه ومهر ماه و.....99 با یه شاغل پرستار د ر دیماه 99 اختلاف حقوقش به 5 میلیون برسه خدا لعنت ونفرین کند به هر کسی که این ظل م را در حق پرستاران بازنشسته کرد خدا قوت .../ وعلی برکت الله

  • جمعی از پرستاران زحمتکش بازنشسته ارسالی در

    السلام وعلیک یا سیدالشهدا سالارشهیدان
    سلام برروح تمام شهدا بخصوص شهدای سلامت و همکارانم.
    جناب دکتر نمکی ،جناب دکتر نوبخت ،جنابان مسئول پیگیری همترازی حقوق بازنشستگان با شاغلان مگر قانون نشد که ما ۹۰درصد شاغلین هم رسته و گروه و ردیفمان را بگیریم پس چه شد این اختلاف دریافتی و شکاف مجددی که با اضافه حقوق دیماه بین من پرستار بازنشسته و شاغل افتاد که بیش از۵۰درصد اختلاف افتادبین دریافتیمان .این حق مان هست لطفا پیگیری نمایید و اجرا کنید برای همگی کادر درمان بازنشسته چه سالهای قبل وچه جدید .حق همه ی ماهست منتظریم برادر نوبخت که به زودی جبران زحمات ما پرستاران و کادر درمان بازنشسته راهم بکنید تا هم خدا راضی باشد و هم بندگان خدا .
    سپاسگذاریم و چشم انتظار اجرای عدالت و ادای حقمان.
    یاعلی

  • علی ارسالی در

    باسلام به آقای نوبخت که یار وپشتیبان باز نشستگان است ودکتر نمکی که پیگیر مطالبات کارکنان وبازنشستگان عاوم پزشکی هستند این جانب بازنشسته علوم پزشکی تقاضا دارم لرای اجرای عدالت واجرای قانون همسان سازی حقو ق، فوق العاده ویژه رابرای بازنشستگان عل وم پزشکی هم لحاظ بفرمایید تاهمیشه شما را دعاکنیم وعاقبت به خیر شوید

  • پرستار بازنشسته ارسالی در

    باسلام و سپاس از زحمات جناب دکتر نوبخت
    ما همگی پرستاران بازنشسته و کادر درمان بازنشسته تقاضامندیم که فوق العاده ویژه ۵۰درصد دیماه ۹۹ رو به ماهم دستور فرمایید اضافه شود چرا که متاسفانه مجدد شکاف حدودا ۵۰درصدی بین دریافتی ما بازنشستگان درمانی با شاغلین هم رسته و گروهمان ایجاد شده ما منتظر اجرای این قانون هستیم .سلامت باشید
    سپاس از زحمات شما

  • بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی ارسالی در

    با سلام ودرود به حامی بازنشستگان جناب آق ای دکتر نوبخت .بخدا همه امید مابه شمااست امیدوارم برای احقاق حق بازنشستگان، فوق العاده ویژه را دراحکام بازنشستگان علوم پ زشکی اجرایی نمایید تایک عمر شماوخانواده ات ازدعای خیر بازنشستگان بهره مند شوید. موید باشید

  • مجید ارسالی در

    سلام فوق العاده ویژه بازنشستگان درمان را اجرایی کنیدتا این تبعیض بین ما و شاغلین حذف شود.

  • حسن ارسالی در

    سلام به همگي بازنشستگان عزيز واقاي نوبخت لطف كنيد فوق العاده ويژه را براي تمام بازنشستگان محترم بهداشت ودرمان اجرا كنيد تا شاهد اين همه اختلاف بين شاغلين وبازنشستگان نباشيم چون اقاي نوبخت خودتان قول دادي اختلاف بين شاغلين وبازنشسته بايد ده درصد باشد الان كه شده شصت درصد واين شكاف رو چطور بايد جبران بشه از انجاي كه بازنشسته به غير از حقوق درامدي ندارد لطف كنيد براي اجراي امين شكاف حقوقي اقدام نمايد ممنونيم

  • از طرف تعدادی از بازنشستگان کادر درمانی وپرستاری در سال 99 ارسالی در

    به حقوق بازنشستگان بیمارستانی ودر مانی وپرستاری چرا وبه چه علت این افزایش حقوق فوق العاده ویژه را اعمال نکردید جرا بین شاغل وبازنشسته کادر درمانی اینقدر فرق گذاشتید الان در دیماه 99امسال 3 الی 4 بح حقوق شاغلان پرستاری ودرمانی افزوده شده به بازنشستگان همین سال99 یه قرون هم اضافه نکردید فاصله حقوق شاغل پرستاری در دیماه 99 با بازنشسته پرستاری در اذر ماه 99 همرده وهمتراز بیش از 4 الی 5 میلیون شده است این بی عدالتی وظلم ستم وتبعیض در حق بازنشستگان کادر درمانی از جمله در سال 99 است خدا لعنت ونفرین بر تمام ضالمان بکند که حق مظلومان رو دارند پایمال می کنند شما به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار والا مقام نظام وانقلاب خوب توجه کنید ونوکر وخادم این ملت خوب وشایسته باشید که انشاالله همینگونه است والسلام

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی ممنون

  • علی ارسالی در

    با سلام. آقای نوبخت جوانی را تباه کردیم با حقوق پایین در دانشگاهها علوم پزشکی سال ۹۸ بازنشست شدم اگر بازنشستگی‌ام در همان سال می دادند جهیزیه دو تا از بچه هام می گرفتم الان دادند که یک سوم جهیزیه یک نفر نمیشه مسله اصلی فوق العاده ویژه که شامل ما نشده تو را به حق امام زمان و سختی های که حاج قاسم سلیمانی در طول چهل سال کشیده این مشکل برای بازنشستگان بهداشت حل کنید .اجرکم عندا ...

  • از طرف پرستار بازنشسته دل شکسته وخسته ورنجور 99 ارسالی در

    با سلام لطفا این فوق العاده ویژه کادر درمان در دیماه 99 برای بازنشستگان کادر درمان در سال 99 وبقیه بازنشستگان نیز به عدل وداد ومساوات وبه نسبت سابقه وخدمتشان پرداخت بشه با تشکر وسپاس

  • از طرف جمعی از کارکنان بازنشسته کادر درمان وپرستاری سال99 از ارومیه ارسالی در

    با سلام فوق العاده ویژه در مان در دیماه 99 برای پرستاران بازنشسته کادر درمان در سال 99 نیز اجرا وپرداخت بشه لطفا مچددا پیگیری فرمایید حناب اقای دکتر نوبخت ریاست محترم برنامه وبودجه وجناب اقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت ودرمان پرستاران بازنشسته 99 منتظرند ....؟؟؟

  • حیدرنسب ارسالی در

    سلام لطفا این نظرات را به مسئولین برسانی د
    بازنشسته اول دی 99 کادر درمان .

  • ناشناس ارسالی در

    سلام قرار بود فوق العاده ویژه کارکنان بهداشت در مان درسال ۱۳۹۷ اجرا شود من بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی در سال ۱۳۹۸ هستم سوال دارم فوق العاده ویژه ما چه می شود

  • از طرف یه دل شکسته پرستاری بازنشسته ورنجور وخسته در سال 99 ارسالی در

    با سلام وخسته نباشید عزیزانم انشالله همت ون به حق و حقوقتان برسید توکلتان اول به خداوندگار جان وجهان باشد بعدشم غصه نخوری د همه چی درست میشه انشالله مسوالین عزیز این حرف ها ودردو دلهای شما را می بینند و می شنوند وحتما مساعدت وکمک خواهند کرد مس والین عزیز متوجه شدند بازنشستگان مخصوصا بازنشستگان پرستای در سال 99 با حداقل ح قوق در سختی امران ومعاش می کنند مخصوصا ج ناب اقای دکتر نوبخت ریاست محترم برنامه و بودجه ونیز جناب اقای دکتر نمکی وزیر محتر م بهداشت ودرمان پیگیر مشکلات شما پرستارا ن بازنشسته کادر درمان در سال 99 هستند مق ام معظم رهبری حضرت ایت الله عظمی امام خ امنه ای مدظله العالی نیز دستورات وراهنما ییهای لازم را در روز پرستار 30 اذر ماه ب ه مسوالین فوق الذکر ومربوطه داده اند انش االله مسوالین مربوطه جامه عمل می پوشند ب ا تقدیم بهترین سلام ها ودرود هایمان به م قام عظمای ولایت

  • ناشناس ارسالی در

    ما نیز در طول ۳۰ سال خدمت با همه بیماریه ا از جمله ایدز وسل و....دست وپنجه نرم کر دیم گناه ما چیست که چند ماه قبل از دی ما ه ۹۹بازنشست شدیم لطفا برای رعایت عدالت ف وق العاده ویژه را در حکم حقوقی ما نیز بی اورید .با تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    جناب اقاى نوبخت چرا پاداش بازنشستگی را ه مان سال نمی دهید هم ارزش پول. به صدقه سر شما. پایین میاد هم خستگی به تن می ماند. فوق العاده ویزه. بازنشستگان. امسال کادر درمان هم کشک. حق ما خوردن ندارد. اه مظ لوم هایی چون ما گیراست. حواله همه شما. ب اب الحویچ

  • محرم قربانپور ارسالی در

    با سلام عدالت ضامن توسعه جامعه است باز نشسته

  • از طرف پرسنل مطلع بازنشسته کادر درمان ارسالی در

    با سلام کادر بازنشسته درمان نگران نباشید فوق العاده ویژه در مان در دیماه 99 که ا جرا شده است از اول فروردین ماه سال جدید 1400 به روش همسان سازی 90 در صدی حقوق ب از نشستگان با شاغلان همرده وهمتراز اعمال خواهد شدالبته در حقوق بازنشستگان با کسر بدی اب وهوا ویکی دو تا کسور جزء دیگر به نظرم حدودا 80 الی 85 درصد حقوق یه شاغل می شود همه دارند پیگیری میکنند......

  • امیدعلی سلطانی نژاد ارسالی در

    سلام این فوق العاده ویژه میبایست ازسال ۱ ۳۹۵اجرا شود هم برای شاغلین وهم بازنشسته اگر عدالت بود میبایست معوقه هم از سال ۹۵ پرداخت شود!!

  • متناسب سازس حقوق ها ارسالی در

    با سلام خدمت همه متناسب سازی حقوق بازنشس تگان از اول سال 1400 فروردین ماه اجرا خو اهد شد افزایش بیشتر حقوق بازنشستگان در ر اه است .....

  • از طرف بازنشسته 30سال خدمت تمام رنجور ودلشکسته ارسالی در

    با سلام افزایش حقوق بازنشستگان درفروردین ماه 1400 با سرعت نور خواهد بود همه منتظ رند تا این افزایش اعجاب انگیز را ببینندو مات ومبهوت بمانند.....برو ای گدای مسکین در خانه علی زن که نگین پادشاهی ده د از کرم گدا را یا علی مدد.....حق نگهدا رتان دوستان

ارسال نظر