|
کدخبر: 142089

جدیدترین قیمت انواع ارز (۹۹/۹/۲۶)

صرافی ملی قیمت دلار را ۱۰۰ تومان و قیمت یورو را ۲۵۰ تومان افزایش داد.

اقتصاد جدیدترین قیمت انواع ارز (۹۹/۹/۲۶)

قیمت دلار بازار آزاد در نیمه روز همچنان ۲۶ هزار تومان معامله شد و قیمت یورو نیز ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان باقی ماند.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز با افزایش ۱۲۷ تومانی، ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۵۹۸ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۱۲۴ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۸۰۵ تومان اعلام شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۸۵۴ تومان اعلام شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز نسبت به روز گذشته اندکی رشد کرد و ۳۰ هزار و ۷۹۰ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۳۰ هزار و ۷۸۷ تومان رسید و قیمت یورو سنا نیز ابتدا با افزایش اندکی ۳۱ هزار و ۹۷ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۱ هزار و ۹۵ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز بدون تغییر نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه، ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان افزایش یافت. همچنین صرافی ملی قیمت یورو را ابتدا ۱۵۰ تومان افزایش داد و آن را به ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان رساند و سپس ساعتی بعد آن را به ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان رساند.

قیمت ارز در بازار آزاد

دلار در معاملات صبح ‌‌چهار‌شنبه بازار آزاد ابتدا روندی افزایشی داشت و با افزایش ۱۵۰ تومانی به ۲۶ هزار و ۱۵۰ تومان رسید، ولی در نیمه روز دوباره به قیمت ۲۶ هزار تومان برگشت. قیمت یورو نیز ابتدا ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان شد، سپس در نیمه روز به قیمت ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت دلار هرات نیز ۱۰۰ تومان نسبت به قیمت روز سه‌شنبه کاهش یافت و ۲۶ هزار تومان شد.

قیمت درهم نیز امروز بدون تغییر نسبت به دیروز، ۷ هزار و ۲۰۰تومان مبادله شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها