|
کدخبر: 140937

این بازار در هفته گذشته بیشترین سود را داشت

ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی و دسته‌جمعی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است. در میان این چهار بازار سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم حرکت کرده‌اند. طلا نیز با اختلاف کمی انتهای صف بازدهی قرار گرفته است.

اقتصاد این بازار در هفته گذشته بیشترین سود را داشت

ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است. در میان این چهار بازار، سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم رشد کرده‌اند. طلا نیز با اختلاف کمی انتهای صف بازدهی قرار گرفته است.

سکه

این هفته سکه با ۶.۲ درصد بازدهی پرچم‌دار رشد بازارها بوده است.

هر سکه بهار آزادی انتهای هفته گذشته ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نرخ داشت. در طول سومین هفته آذرماه توانست با ۶۹۸ هزار تومان رشد به نرخ ۱۱ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان برسد.

دلار

دلار که هفته گذشته در رشد نرخ از رقیبانش عقب مانده بود این هفته به لطف رشد کمتر رقبایش خود را به آنها رساند.

نرخ هر اسکناس امریکایی پنج‌شنبه هفته گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۸ تومان در صرافی ملی بود. در پایان هفته جاری هر دلار به ۲۶ هزار و ۶۵ تومان رسید.

بر این اساس دلار امریکا با ۵۹۷ تومان افزایش قیمت، ۲.۳ درصد بازدهی در هفته سوم آخرین ماه پاییز ثبت کرد.

بورس

بورس این بار در لیست بازدهی‌ بازارهای مالی درست شانه به شانه دلار قرار گرفته است.

بازار سهام هفته گذشته را در سطح یک میلیون و ۴۷۰ هزار ۹۸۰.۲۰ واحد به پایان رساند اما تا پایان این هفته به سطح یک میلیون و یک میلیون و ۵۰۶ هزار ۲۷۴.۶۰ واحد رسید.

با این حساب شاخص بورس با رشدی ۳۵ هزار ۲۹۴.۵ واحدی، ۲.۳ درصد بازدهی مثبت از خود بر جای گذاشت.

طلا

طلا ۱۸ عیار که هفته گذشته با رشدی ۷.۸ درصدی پرچم‌دار بازدهی مثبت میان بازارها بود این هفته کمترین بازدهی را داشته است. این فلز گرانبها در هفته سوم آذرماه با افزایشی ۲۴ هزار تومانی، ۲.۱ درصد بازدهی داشت.

قیمت طلا پایان هفته گذشته به یک میلیون و ۱۲۸ هزارتومان برای هر گرم رسیده بود. در پایان هفته جاری اما این فلز توانست نرخ یک میلیون و ۱۵۲ هزار تومان را به خود ببیند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها