|
کدخبر: 138978

بی سابقه‌ترین تقدیم بودجه به مجلس

آخرین لایحه بودجه دولت روحانی در بی‌سابقه‌ترین شکل تاریخ خود تقدیم مجلس شد.

اقتصاد بی سابقه‌ترین تقدیم بودجه به مجلس

در جلسه امروز قرار بود پس از تنفس، لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس ارائه شود در رویه‌های قبلی این اقدام از سوی رئیس‌جمهوری انجام می‌شد و علاوه بر تقدیم، گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و اهداف بودجه را تشریح می‌کرد.

اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه تقدیم لایحه از سوی حسینعلی امیری معاون پارلمانی و بدون هیچ توضیحی انجام شد و صرفا شکل صوری آن به جا آمد. حتی هنگام حاضر شدن امیری در جایگاه صداهایی شنیده شد که برخی تاکید داشتند بدون توضیح این اقدام انجام شود.

ظاهرا قالیباف هم با اطلاع از این موضوع ریاست جلسه را به نایب رئیس اول خود واگذار کرد تا نخستین لایحه بودجه قرن آینده بدون هیچ تشریحی و توضیحی سوت و کور به مجلس برسد.گفته می‌شود دلیل حاضر نشدن روحانی در مجلس رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوبه ستاد کرونا بوده است.

منبع: اقتصاد نیوز
  • رضا ارسالی در

    با سلام
    اگر من رئیس جمهور بودم به آبدارچی سازمان برنامه و بودجه یا پیک موتوری میدادم لایحه بودجه را به مجلس ببرد

  • احمد ارسالی در

    خوبه شما هیچ پوخی نیستی

  • ناشناس ارسالی در

    حق دار روحانی نرود مجلس چون نمایندها فو را دعوا می کنند رو هر بهانه روحانی حالا میگه شمابجنگ من می جنگم ببینم کدام پیرو ز

  • ناشناس ارسالی در

    شما چه قدر بدبختید طرفدار اینا هستید.همش ون از یه کرباسن.اگه غیر این بود به جای ا ختلاف وکشمکش باهم یکی میشدن برای خل مشکل ات مردم نه خصومتهای شخصی.پس هیچ کدام دلس وز واقعی نیستن.نه برای مردم نه برای ایرا ن.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها