|
کدخبر: 135913

یارانه معیشتی جدید در راه است؟ + فیلم

بحث و جدل بین دولت و مجلس بر سر طرح تازه معیشتی مجلس که شورای نگهبان آن را رد کرده ادامه دارد و دولت به دلیل بار مالی طرح زیر بار موافقت با آن نمی رود، با این حال رئیس جمهور امروز در حرف هایش از یک کمک چهارماهه به یک سوم خانواده ها خبر داد و بعضی از جزئیات آن را اعلام کرد.

اقتصاد

از آن طرف بحث بر سر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه سال آینده با اعلام نرخ جدید ارز در بودجه ۱۴۰۰ داغتر شده، محمدباقرنوبخت، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده که بودجه سال آینده بر مبنای ارز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی ریخته شده و همین هم گمانه زنی هایی در مورد تمدید ارز ۴۲۰۰ تومانی ایجاد کرده است اما از آن طرف وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرده که دولت به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

 

منبع: اکوایران
  • حسین خواجویی فرد ارسالی در

    باسلام پراید اقساطی باپرداخت پیش نقد وبا واسطه سوم 12میلیون و4قسط نزدیک به4میلیون . نتوانستم اقساط بپردازم. 30میلیون بخدا فروختم و اقساط دادم ویک پراید141 ساخت سا ل 1385 خریدم به آیات قرآن خدا 12میلیون ا زمردم قرض کردم تا راه افتاد بعدش چرا به من معلم بازنشسته یارانه معیشتی نمی‌دهند. خدا توشاهدی من برای احقاق حق به مسئول ا ین سایت اعلام کردم حق من بدهند 5فرزند با کارگری. رانندگی سیمانکاری برق کشی ساختما ن. درایام فرصت کار کردم بچه هام بزرگ کرد م تحویل جامعه دادم خدایا شاهدی چقدر سودب انکی دادم. چرا الان دخترم یاپسرم کارمیکن ه برا دولت وجامعه. آنوقت به من یارانه مع یشتی نمی‌دهند خدایا بنزین هربرج 400هزارت ومان آزاد لیتری 3000میخرم لااقل حق خودم بدین کارت بنزین پراید بنام من دست یک افس ر نیرو دریایی ماشین ازمن خریده هست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها