|
کدخبر: 128444

چه کسی مدیر برتر سال ٩٩ شد

پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال عصر امروز برگزار شد.

اقتصاد چه کسی مدیر برتر سال ٩٩ شد

این نشست با هدف ارایه آخرین روش های نوین مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

در این نشست همچنین دانش و تجارب متخصصین و مسئولان و نخبگان در دوران کرونا و پساکرونا به اشتراک گذاشته می شود.

اشاعه و ترویج کاربردی مفاهیم اقتصاد مقاومتی، ارائه الگو حمایت از تولید داخلی در سال جهش تولید، آشنایی با الگوی مدیریتی ایرانی_اسلامی، ارتباط میان مدیران صنعت و اقتصاد و بررسی فرصت ها و چالش های توسعه مدیریت در چشم اندازه آینده صنعت ایران، در این نشست دنبال می شود.

کلانتری رییس سازمان محیط زیست در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال عنوان کرد: متاسفانه در هیچ کدام از محورهای ۸ گانه انتخاب مدیر برتر سال، محیط زیست و تلاش برای حفظ آن مورد توجه قرار نگرفته است. تولید به هر قیمتی صحیح نیست.

اجلاس+مدیران۱

وی در ادامه تاکید کرد: ایران در رده ۵ کشور نخست دنیا در هدر دادن آب قرار دارد. ما بیش از ۷۵ درصد آب های شیرین خود را مصرف کرده ایم. متاسفانه باید اقرار کنیم ایران در رده ۵ کشور نخست فرساینده خاک دنیا قرار دارد.

با وجود چنین شرایطی چطور می توانیم امانتدار خوبی در حفظ محیط زیست برای آیندگان باشیم؟

کلانتری گفت: یکی از اصول اولیه توسعه پایدار، حفظ محیط زیست است اما باید اذعان کنیم که  طی ۴۰ سال گذشته هیچ اقدام مثبتی برای حفظ زمین انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: هربار هم که از الزام رعایت نکات محیط زیستی توسط صنایع صحبت می شود، بیکاری و حفظ تولید، به عنوان بهانه مطرح می شود.

 این نشست، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیریت را یکی از بزرگ ترین چالش های کشور دانست.

اجلاس+مدیران۲

وی افزود: عده ای مدیریت را علم تدبیر، برنامه ریزی، تصمیم گیری، نظارت و بازرسی است. عده ای دیگر نیز مدیریت را هنر به خدمت گرفتن منابع انسانی می دانند. در این میان گاها مدیریت ترکیبی از هنر و علم، عنوان می شود.

مونسان تاکید کرد: ما در کشور در حوزه های تکنیکال موفق عمل کرده ایم و پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این خصوص حاصل شده است. با این وجود در حوزه مدیریت، با کمبودهایی روبرو هستیم.

وی افزود: اخیرا مفهوم جدیدی توسط مقام معظم رهبری در کشور مطرح شده با عنوان مدیریت جهادی؛ انتظار داریم این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. به اعتقاد من منظور از مدیر جهادی، فردی است که بدون وقفه برای خدمت رسانی تلاش می کند. امید داریم این شاخصه در دوره های بعدی این اجلاس مورد توجه قرار گیرد.

در پایان پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، از مدیران موفق و توانمند کشور تقدیر به عمل آمد.

 در این مراسم از حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان و فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

همچنین رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به نمایندگی از مدیرعامل، این نشان را دریافت کرد.

نویسنده: مرضیه احقاقی
  • حامد کرمانیون ارسالی در

    مهندس عظیمیان عزیز، دوست خوبم،استاد گرامی
    بدون شک انتخاب جنابعالی با توجه به رشد چشمگیر ظرفیت و توان تولیدی فولاد مبارکه، روحیه جهادی را در بین پرسنل فولاد مبارکه افزون می‌کند، برای شما و همکارانتان توفیق روزافزون در سایه منویات مقام معظم رهبری آرزومندیم.
    حامد کرمانیون
    مشاور بازرگانی

ارسال نظر