|
کدخبر: 118434

۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۰۴)

امروز (سه شنبه) ورق بورس برگشت و در این گزارش ۱۰ خبر مهم بورسی جمع آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۰۴)

بازندگان سقوط بورس را بشناسید + جدول

پرونده سومین روز معاملاتی شهریورماه نیز با افت شاخص کل بورس تهران بسته شد و این نماگر با کاهش ۲/ ۳ درصدی به محدود یک میلیون و ۶۰۸ هزار واحد بازگشت.

زمان نام‌نویسی دارا دوم اعلام شد + جزییات

سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای، زمان شروع و جزییات پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) پالایشی یکم (دارا دوم) را اعلام کرد.

نظر یک کارشناس درباره آینده بورس

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به جمع شدن صف‌های فروش برخی از نمادهای بزرگ گفت: امیدواریم بازار هر چه سریع‌تر به تعادل برسد.

توصیه ای به دارندگان سهام پالایشی در بورس

یک کارشناس بورس نفت، گفت: دولت بایستی مشخص کند که در این اوراق چه چیزی به خریداران تعلق می گیرد و این اوراق صرفا نباید یک حواله فروش باشد که بعد از دو سال آن را بازخرید کند. در این اوراق بایستی مشخص شود که به خریداران نفت خام، میعانات گازی و یا فرآورده های نفتی تعلق خواهد گرفت و بعد از مدت دو سال همین اوراق را از مردم خریداری کند.

صعودی شدن بورس دستوری است؟

در حالی که در چهار روز کاری گذشته شاخص بازار سهام حدود ۱۲ درصد ریزش کرده بود ولی امروز با شروع معاملات صف‌های فروش جمع شد و شاخص بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد اما این سیر صعودی تا کی ادامه دارد.

بورس سبز تمام شد

​شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۴ شهریور و در پایان معاملات روز با رشد ۴۱ هزار و ۸۸۹ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۴۷۱ واحد رسید.

سقوط شاخص بورس دستوری بود؟

کارشناس مسائل اقتصادی در واکنش به نوسانات بازار بورس، گفت: ایجاد جو بی‌اعتمادی در مردم و خروج پول مردم از بازار سرمایه ارکان اقتصادی جامعه را به لرزه خواهد درآورد که نیازمند دقت نظر مسئولان در این خصوص است.

کدام سهام بورسی بیشترین افزایش قیمت داشتند؟ (۹۹/۰۶/۰۴)

در پایان معاملات امروز (سه شنبه) شاخص بورس صعودی شد و در این گزارش اسامی سهام با بیشترین افزایش و کاهش قیمت جمع آوری شده است.

سرمایه گذاران نباید از آینده بورس بترسند

عضو هیات مدیره سازمان بورس، گفت: بازیگر اصلی در بازار سرمایه که نقش حمایت‌گری را برعهده دارد، دولت است و همیشه سعی کرده تا حمایت درست و منطقی را از این بازار داشته باشند و در عین حال بورس روند طبیعی و با ثبات خواهد داشت.

فلزی که ضربه گیر بورس و دلار است

رئیس‌جمهوری امروز (سه شنبه) با بیان این که مسئله طلا اهمیت ویژه برای دولت دارد، اعلام کرده که گسترش طلا می‌تواند جایگزین ارز شود و دولت حاضر است در زمینه طلا سرمایه‌گذاری عظیمی کند. اما آیا قرار است ذخایر طلا جایگزین ذخایر ارزی کشور شود؟ این اقدام چه تاثیراتی در بخش‌های مختلف اقتصاد ما خواهد داشت؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها