|
کدخبر: 114237

افزایش قیمت ماسک غیرقانونی است

رئیس سازمان صمت استان فارس، گفت: هرگونه افزایش قیمت ماسک ممنوع و غیرقانونی است و سازمان صمت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

اقتصاد افزایش قیمت ماسک غیرقانونی است

حمیدرضا ایزدی در این خصوص، اظهارکرد: به هیچ عنوان کارخانه‌ها و حتی فروشندگان اجازه افزایش خودسرانه قیمت کالا را ندارند و در صورت شکایت مردمی مبنی بر تخلف و گران فروشی، برخورد جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری ماسک را سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌دهد، افزود: درحال‌حاضر قیمت ماسک سه لایه ۱۳۰۰ تومان برای مصرف‌کننده است و اگر مراکزی، ماسک را گران تر از این قیمت عرضه کنند، تخلف است و شهروندان می‌توانند تخلف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

فعالیت ۲۳ واحد صنعتی و کارگاهی تولید ماسک در فارس

ایزدی با اشاره به فعالیت ۲۳ واحد صنعتی و کارگاهی در حوزه ماسک در سطح استان، ادامه داد: چون بحث تقاضا بالا رفته است و در تامین پارچه‌ با مشکل مواجه شده‌ایم ظرفیت روزانه این واحدهای تولیدی پائین آمده است اما با همکاری استانداری فارس در تلاش هستیم نیاز کارخانه‌ها را برای پارچه مخصوص تهیه ماسک برطرف کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، تصریح کرد: ماسک‌های تولیدی در کارگاه‌های بهداشتی و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهیه و تایید می‌شود.

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها