|
کدخبر: 109288

توضیح یک بانک درخصوص پول فروش سهام عدالت

مدیر معاملات کارگزاری بانک ملی، گفت: در یکشنبه هفته جاری یک وارزی سنگین به مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان داشتیم که به حساب سهامدارن ریخته شد. واریزی دیگری در پیش‌رو داریم که برای پرداخت آن منتظر دریافت لیست از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هستیم و احتمالا در ابتدای هفته آینده انجام می‌شود.

اقتصاد توضیح یک بانک درخصوص پول فروش سهام عدالت

مژگان ارجمند در این خصوص، اظهارکرد: در یکشنبه هفته جاری یک وارزی سنگین به مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان داشتیم که به حساب سهامدارن ریخته شد.

وی ادامه داد: واریزی دیگری در پیش‌رو داریم که برای پرداخت آن منتظر دریافت لیست از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هستیم که احتمالا این لیست در ابتدا هفته آینده به‌دست به ما می‌رسد که به محض دریافت لیست واریز می‌کنیم.

ارجمند تاکید کرد: ما دیگر فروش سنگینی نداریم، بیش از ۹۵ درصد از سهام سهامدارانی که به بانک ملی درخواست فروش داده‌اند، فروخته شده و حدود ۷۰ درصد از وجوه نیز واریز شده است، حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان باقی مانده که به محض فروش و دریافت لیست از شرکت سپرده‌گذاری واریز می‌کنیم.

وی همچنین درخصوص کسانی که درخواست خود را به صورت حضوری یا غیرجضوری به بانک داده‌اند ولی وجهی دریافت نکرده‌اند، گفت: برای برخی از این افراد به علت نقص در اطلاعات وجوه واریز نشده است، قرار است طی هفته‌های آینده در سامانه کارگزاری‌ها امکان ویرایش اطلاعات فراهم شود تا سهامداران بتوانند اطلاعات خود را در صورت لزوم تغییر دهند.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    چرا از بانک توسعه تعاون حرفی نمیزنین ب خدا گرفتاریم چرا درک نمیکنبن

  • amin ارسالی در

    سلام ببخشید من میخام سهاممو بفروشم تو بو رس میگن امکان فروشش نیست. کارگزاریمم مفی ده لطفا پاسخگو باشید

  • Peiman jani ارسالی در

    باسلام وخسته نباشیدمن سهام خودموروز سلام20 روزپیش فروختم حالابعد 3هفته1میلیون و600هزارتومن ریختن ولی قیمت الان 4ونیمه میخواستم راهنمایی کنید من که 3هفته پيش فروختم از نرخ اون روز که فروختم حساب میشه یا سود روز چون ممکنه بانک دیر فروخته دیر ریخته راهنمایی کنید از کجا بدونم از 30 درصدم چقدر مونده چه سایتی چه برنامه ای ممنون

ارسال نظر