|
کدخبر: 104696

۱۰ خبر مهم بورس در امروز (۲۶ خرداد ۹۹)

امروز (دوشنبه) شاخص کل بورس با رشد مواجه شد و بازار سرمایه اخبار مهمی داشت که در این خبر تعداد ده خبر مهم بورسی آورده شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورس در امروز (۲۶ خرداد ۹۹)

متغیرهای اقتصادی موثر بر رونق بورس کدامند؟

بازار سهام در آستانه پایان نخستین فصل سال ۹۹ احتمالا موفق خواهد شد بهترین بهار تاریخ بیش از نیم‌قرن فعالیت خود را با بازده بیش از ۱۳۰ درصدی ثبت کند.

روش های فروش سهام عدالت + اینفوگرافیک

مشمولان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند با سه روش نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

فروشندگان سهام عدالت چند درصد ضرر کردند؟

تاکنون بیش از ۵۲۰ میلیارد تومان به حساب مشمولان واریز و تسویه شده است و ۲۰۰ میلیارد تومان باقیمانده نیز تا روز‌های آینده واریز می‌شود.

تاثیر سخنان روحانی بر عملکرد بورس

باید سهام جدید در این بازار عرضه شود و برای این کار همه بخش‌های دولتی باید فعالیت کرده و سهام‌شان را به بازار عرضه کنند.

سهام بورسی با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت کدامند؟ (۲۶ خرداد ۹۹)

در جریان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سرمایه رشد ۱۴هزار و ۶۹۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۰هزار و ۱۲۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۲۲۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۳هزار و ۲۴۵میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۵۵۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بورس سبز پایان یافت

شاخص هم وزن امروز نیز رشد مثبت داشت و با ۸ هزار و ۷۶۰ واحد عدد ۳۸۹ هزار و ۳۳۵ واحد را نشان داد.

علت واریز نشدن پول سهام عدالت مشخص شد

اگر پرداخت پول مبنی بر فروش سهام عدالت افراد بیش از ۱۰ روز طول کشیده است به احتمال زیاد یا تاریخ شماره شبای این افرد نامعتبر بوده یا اطلاعات وارد شده ناقص است.

بورس تا چه زمانی صعودی خواهد بود؟

با توجه به رشد بی‌سابقه‌ای که در دو ماه گذشته در بورس شاهد بودیم اکنون سطح توقعات سرمایه‌گذاری در این بازار افزایش یافته و سرمایه‌گذاران با کوچکترین اصلاحی در این بازار از ترس از دست دادن سرمایه‌های خود به سمت فروش پیش خواهند رفت که این موضوع زمینه ایجاد هیجان و نوسان‌های سنگین در بازار را فراهم خواهد کرد.

درخصوص مدیریت سهام عدالت تصمیم‌گیری می‌شود

فعلا امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم وجود ندارد، زیرا در زمانی که سهامداری روش مستقیم را انتخاب می‌کند.

تعداد کدهای بورسی به حدود ۵۰ میلیون رسید

بر این اساس، آمار صدور کدها در سال گذشته حاکی از آن بود که در فروردین ۵۵ هزار کد، در اردیبهشت ۳۹ هزار کد، در خرداد ۲۳ هزار کد، در تیر ۳۴ هزار کد، در مرداد ۴۸ هزار کد و در شهریور ۶۱ هزار کد صادر شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها