|
کدخبر: 104625

درخصوص مدیریت سهام عدالت تصمیم‌گیری می‌شود

سخنگوی سهام عدالت، گفت: در هفته جاری در شورای‌عالی بورس درباره تغییر روش مستقیم به غیر مستقیم سهام عدالت، تصمیم گیری می‌شود.

اقتصاد درخصوص مدیریت سهام عدالت تصمیم‌گیری می‌شود

حسین فهیمی سخنگوی سهام عدالت، گفت: پس از آزاد‌سازی سهام عدالت، بسیاری از افراد با شرکت سپرده‌گذاری تماس گرفتند و تقاضا کردند تا امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم نیز فراهم شود.

وی اضافه کرد: در ابتدای آزاد‌سازی سهام عدالت، افراد بدون اطلاع و آگاهی لازم، اقدام به انتخاب روش مستقیم کردند، اما اکنون به این نتیجه رسیدند که آگاهی کافی را برای مدیریت ۳۶ شرکت بورسی ندارند و برای رسیدن به سود مورد نظر، نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارند، به همین دلیل از انتخاب روش مستقیم پشیمان شدند و تقاضای تغییر این روش را دارند.

سخنگوی سهام عدالت، گفت: فعلا امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم وجود ندارد، زیرا در زمانی که سهامداری روش مستقیم را انتخاب می‌کند. اطلاعات وی برای دریافت کد بورسی به شرکت سپرده‌گذاری و بورس ارسال می‌شود. بدلیل تماس‌ها و تقاضا‌های مکرر از سوی مردم، در هفته جاری در شورای‌عالی بورس درباره این تقاضا، تصمیم گیری می‌شود که آیا راهکاری برای برگشت وجود دارد یا خیر؟

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    خواهش میکنم یک راه حل بزارین برای روش غیر مستقیم من مال سه نفر از خانواده امو سرخود آزادسازی زدم الان انقد ناراحت و نگرانن پشیمانم از اینکارم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها