|
کدخبر: 101792

روش فروش سهام عدالت اعلام شد

یکی از سوالات متداولی که این روزها بسیاری از افراد مشمول سهام عدالت می‌پرسند این است که ساده‌ترین روش فروش این سهام چیست.

اقتصاد روش فروش سهام عدالت اعلام شد

افرادی که قصد دارند سهام عدالت خود را به فروش برسانند می‌بایست به سایت  edalat.kian.trade بروند و از طریق این سایت نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام کنند.

یکی از سوالات متداولی که این روزها بسیاری از افراد مشمول سهام عدالت می‌پرسند این است که ساده‌ترین روش فروش این سهام چیست.

برای افرادی که قصد فروش این سهام را دارند سازوکار بسیار ساده‌ای طراحی شده است تا بتوانند در کمترین زمان نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام کنند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید پس از اینکه از طریق سایت edalat.kian.trade از اینکه مشمول سهام عدالت هستند، اطمینان حاصل کردید، می‌بایست در همان سایت روش مستقیم سرمایه گذاری را انتخاب کنید تا اجازه فروش سهام خود را داشته باشید. در غیراین‌صورت مدیریت سهام شما در اختیار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی خواهد بود. البته حتی اگر روش غیرمستقیم را انتخاب کنید، باز هم شما مالک سهام خواهید بود و اگر سهام شما در بازار بورس رشد کند، شما سود خواهید کرد. ولی اگر می‌خواهید همه سهام یا بخشی از آن را بفروشید و به طورکلی تصمیم‌گیرنده تمام معاملات در مورد سهام خود باشید، باید حتماً روش مستقیم سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

همچنین شما باید از طریق سایت کارگزاری توسعه معاملات کیان  که سامانه جامع اطلاعات مشتریان بورس است، نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنید. پس از اینکه در سایت سجام ثبت‌نام کردید و کد بورسی گرفتید، می‌توانید سهام عدالتتان را به فروش برسانید.

برای فروش سهام عدالت به سایت edalat.kian.trade بروید و پس از ثبت‌نام به وسیله کد ملی و شماره موبایل، هر مقدار از سهام عدالت خود را که صلاح می‌دانید به فروش برسانید. این سایت به گونه‌ای طراحی شده است که اگر اطلاعات زیادی هم در مورد بازار بورس نداشته باشید، بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. همچنین استفاده از پروتکل امن SSL باعث شده است تا این سایت از امنیت بالایی برای تراکنش‌های مالی برخوردار باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر