|
کدخبر: 100033

تامین زمین برای ساخت اقدام ملی مسکن در استان تهران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تامین زمین برای اقدام ملی تولید مسکن برای ۲۳۵۳۰ واحد در تمام شهرستان‌های استان تهران انجام شده است.

اقتصاد تامین زمین برای ساخت اقدام ملی مسکن در استان تهران

طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه در کنفرانس ویدیویی و اختصاصی با محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ضمن ارائه گزارش از آخرین اقدامات ملی استان تهران اظهار کرد :تامین زمین برای ۲۳۵۳۰ واحد مسکن اقدام ملی به متراژ ۱.۸ میلیون متر مربع در تمام شهرستان‌های استان تهران انجام شده است.

وی افزود: به زودی فراخوان انتخاب سازنده برای واحد‌های اقدام ملی تولید مسکن براساس جدول مشخصات فنی سازندگان که شامل سنجش امتیازات فنی، مالی و مدیریتی است، اعلام خواهد شد و چهارچوب این اقدام با نظارت سازمان ملی زمین ومسکن صورت خواهد پذیرفت.

محبت خواه درباره پروژه تهرانسر گفت: طرح اقدام ملی زمان اتلاف وقت نیست و پس از ابلاغ کار به پیمانکاران می‌بایست، سازندگان و پیمانکاران کار را به سرعت و در سه شیفت کاری شروع کنند. در این زمینه همراه با شروع کار، مراحل اخذ مجوز و پروانه انجام خواهد شد و هیچ پروژه‌ای نباید معطل پروانه بماند.

محبت خواه همچنین از ارائه قیمت ساخت مسکن در طرح اقدام ملی به شورای مسکن استان تهران و طرح در شورای فنی استانداری خبر داد و گفت: در این زمینه تابع قوانین و تصمیمات شورای فنی استانداری و تامین شورای مسکن استان هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از ابلاغ برای مسئولان پروژه‌های اقدام ملی در هر شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته آتی مسئولان مرتبط مشخص خواهند شد.

منبع: میزان
  • بهار نوابی ارسالی در

    چرا بجای اینهمه دلال بازی مثل دوره خاتمی از طریق شرکت ها مثل شرکت نفت و خیلی جا های دیگه اقدام نمیکنید . چرا میگید نمیت ونید قشری که خونه ندارن و شناسایی کنید . اینکار کار راحتیه به یه پیامک به کارگر ا میتونید اطلاعاتشونو در بیارید و ببینید کیا مستحق دریافت مسکن ملی و مهر هستن .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها