|
کدخبر: 296981 نعیمه صفری تبار

گفتگوی گسترش نیوز با رییس اتحادیه گوشت گوسفندی؛

افزایش قیمت گوشت قرمز تا عید قربان / علت نابسامانی بازار مشخص شد

علی اصغر ملکی گفت: دامدار، دام را مال خود می‌داند و می‌خواهد در بازار بهتر عرضه کند. تا عید قربان شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.

اصناف افزایش قیمت گوشت قرمز تا عید قربان / علت نابسامانی بازار مشخص شد

بازار گوشت قرمز و مرغ مانند الاکلنگ در حال بالا و پایین هستند. روزی شاهد افزایش قیمت مرغ هستیم و روز دیگر قیمت گوشت قرمز سر به فلک می‌کشد. بازاری آرام می‌شود و دیگری نابسامان. از ۳ روز گذشته شاهد افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز هستیم تا جایی که هر کیلو گوشت گوسفندی از ۴۸۵ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

در شرف عید قربان که بسیاری از افراد به خرید گوسفند و گوشت قرمز می‌پردازند شاهد این‌چنینی قیمت‌ها هستیم. دولت باید نظارتی داشته باشد تا کام مردم در نزدیکی عید قربان بیش از این تلخ نشود. با توجه به اینکه با گرم شدن هوا، عرضه دام نسبت به تقاضا بیشتر می‌شود پس مشکل عرضه وجود ندارد تنها این داستان باعث آشوب بازار گوشت قرمز می‌شود.

گسترش نیوز پیرامون نوسانات بازار گوشت قرمز با علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی به گفتگو پرداخته است. با ما همراه باشید.

علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در رابطه با گرانی مجدد گوشت قرمز در بازار به گسترش نیوز گفت: هرساله نزدیک به عید قربان شاهد افزایش دام و گوشت قرمز هستیم. دامداران دام خود را عرضه نمی‌کنند که باعث کاهش عرضه در میادین شده است و با قیمت بیشتر به دست مشتری می‌رسانند. علت اصلی گرانی گوشت در کشور به گرانی دام برمی‌گردد.

ملکی

دست دامدار برای قیمت گوشت باز است

وی پیرامون عدم نظارت بر فروش دام خاطر نشان کرد: نظارت وجود دارد اما ما نمی‌توانیم به دامدار برای فروش دام خود زور بگوییم. دامدار، دام را مال خود می‌داند و می‌خواهد در بازار بهتر عرضه کند. تا عید قربان شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت دام زنده شهرستان‌ها را ۱۷۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت گوشت قرمز ۱۶۰ تا ۱۶۵ هزار تومان بارگیری می‌شود که مغازداران با ۱۲ درصد سود باید به دست مشتری برسانند.

قیمت جدید گوشت قرمز در بازار

گزارش میدانی خبرنگار گسترش نیوز از بازار تهران حکایت از این دارد که در حال حاضر ران ممتاز گوسفندی در بازار ۳۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. فیله گوسفندی ۷۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان، سر دست گوسفندی ممتاز ۴۳۷ هزار تومان، شقه ممتاز بدون دنبه گوسفندی ۳۳۷ هزار و ۲۵۰ تومان، گردن گوسفندی ۳۹۰ هزار تومان و ماهیچه گوسفندی ۴۵۰ هزار تومان است. همچنین گوشت چرخ کرده مخلوط هایپراستار ۵۰۰ گرمی ۲۰۹ هزار و پانصد تومان قیمت دارد.

  • حسن حسینی ارسالی در

    باسلام و احترام از ۲۰ ماه گذشته که قیمت گوشت سرسام آور بوده حالا هم که اعلام کرد ند تا عید قربان بعد از اون هم بازگشت حجا ج بسلامتی بعد هم که محرم و صفر و نذورات و خیرات بلاخره چوب گرانی همه چیز را مردم باید بخورند .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها