|
کدخبر: 295997

خداحافظی با ارزان ترین شامپوی بازار / تخم مرغی داروگر چند؟

به بهانه تعطیلی کارخانه قدیمی داروگر به بررسی قیمت شامپو معروف این کارخانه پرداخته ایم.

اصناف خداحافظی با ارزان ترین شامپوی بازار / تخم مرغی داروگر چند؟

به بهانه تعطیلی کارخانه قدیمی داروگر به بررسی قیمت شامپو معروف این کارخانه پرداخته ایم.

در سال مهار تورم و رشد تولید شاهد دست و پا زدن کارخانه‌داران و تولیدکنندگان هستیم. از طرفی مواد اولیه ، حقوق و دیگر مخارج بالا رفته و از طرفی دیگر قیمت های دستوری و نگه داشتن زوری قیمت ها فشار را بر تولیدکنندگان چند برابر کرده است.

با شنیدن تعدیل نیرو و تعطیلی کارخانه داروگر پس از ۹۵ سال سابقه، ضربان قلب مدیران و تولیدکنندگان بالا رفته و نگرانی در آن‌ها موج می‌زند. بسیاری از تولیدکنندگان معتقدند اگر دولت دست به کار نشود کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل خواهند شد. مدیرعامل داروگر با بهانه مسائل مالیاتی تعداد زیادی از کارگران را بیکار و بخش‌هایی از کارخانه را پلمب کرده است. از ۱۱۰۰ کارگر این واحد تولیدی کمی بیش از ۵۰ کارگر باقی مانده‌اند و بقیه در طول ماه‌ها و سال‌های اخیر اخراج شده‌اند و به نظر می‌رسد قصد دارند همین تعداد کارگران باقی‌مانده را هم بیکار کنند.

داروگر ۱۲ زیر مجموعه در بخش‌های غذایی، دارویی، بهداشتی و مواد شوینده داشت که جزء ارزان ترین مواد شوینده و بهداشتی می توان از آن نام برد.

در دوره زمان انواع شامپو های گران شامپو تخم مرغی داروگر هنوز مشتری های خود را دارد که حتی در شست و شو هم از آن اسفاده می‌کنند. شامپو موی سر داروگر ۲۲۰ میلی لیتر مدل Yellow در بازار ۱۶ هزار تومان قیمت دارد. از شامپوهای دیگر ارزان قیمت می‌توان به شامپو مو لطیفه ۲۰۰ میلی لیتر تخم مرغی ۱۰هزار و ۸۰۰ تومانی اشاره کرد. شامپو مو ناتل ۲۰۰ گرمی مدل Egg ، ۱۷ هزار و سیصد تومان در بازار به فروش می رود.

شامپوها با ویژگی های مختلف به فروش می‌رود. برخی تنها مخصوص ریزش مو هستند برخی دیگر برای شوره و غیره؛ اما شامپوها با ویژگی های مختلف هم وجود دارد. در ادامه به گران ترین شامپو های بازار که در سایت های فروش اینترنتی موجود است، می‌پردازیم.

برای بیشتر افراد خرید شامپو های میلیونی بیشتر شبیه شوخی است اما باید بدانید افراد زیادی هم برای رسیدگی به مو از شامپوهای ۷ میلیونی استفاده می‌کنند. به طور مثال شامپو ترمیم کننده مو ۱۰۰۰ میلی لیتری شوآرزکوف مدل کراتینه ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. در آگهی دیگر شامپو ترمیم کننده مو بی پیور مدل رشد مجدد حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر به همراه ماسک ترمیم کننده مو بی پیور مدل رشد مجدد حجم ۵۰۰ میلی لیتری ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود. همچنین مجموعه تقویت کننده مو بیوپلکس مدل آرگان بسته ۳ عددی ۶ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان است. با جستجویی ساده در سایت های فروش اینترنتی چشمتان به وفور به شامپو های گران قیمت می‌خورد و شاپوهای میلیونی چیز عجیبی نیست.

در دوران شامپوهای میلیونی خارجی دولت باید حواسش به تولیدکنندگان داخلی باشد تا باعث تعطیلی بیشتر این کارخانه ها و سرمایه های ملی نشود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها