|
کدخبر: 276224

مرغ را گران نخرید / با متخلفان برخورد می‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه الان قیمت مرغ کنترل شده گفت: قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بالای ۶۰ هزار تومان تخلف محسوب می‌شود.

اصناف مرغ را گران نخرید / با متخلفان برخورد می‌شود

مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران در رابطه با قیمت مرغ اظهار کرد: قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بالای ۶۰ هزار تومان تخلف محسوب می شود.

وی افزود: مرغ گرم در غرفه های سازمان میادین قطعاً به همین قیمت عرضه می شود؛ اما طی یکی دو هفته اخیر در سطح شهر یک افزایش قیمتی داشتیم که آن هم ناشی از اعتراض مرغداران به نرخ فعلی و افزایش در قیمت عرضه مرغ به کشتارگاه ها بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه الان قیمت مرغ کنترل شده گفت: در حال حاضر واحدهای بسیار زیادی در سطح شهر مرغ را با قیمت مصوب ۶۰ هزار تومان عرضه میکنند و اگر واحدی بالای این قیمت بفروشد تخلف است.

یوسف خانی از اجرای طرح تنظیم بازار طی سه هفته اخیر خبر داد و افزود: در حال حاضر مرغ منجمد در سطح بالا و بدون محدودیت با قیمت ۴۵ هزار تومان در شهر تهران عرضه می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به اینکه اعضای تحت پوشش اتحادیه پرنده و ماهی حلقه آخر این زنجیره هستند گفت :این واحدها با هر قیمتی که مرغ را خریداری کنند با یک سود مصوب آن را عرضه میکنند؛ لذا افزایش قیمت و گرانی همیشه از مبدأ است و مبدأ هم تولیدکننده و مرغداران هستند که اگر نرخ مصوب را رعایت و مرغ را با نرخ مصوب به کشتارگاه عرضه کنند مرغ هم با نرخ مصوب به دست مردم میرسد

 

منبع: اتاق اصناف تهران

ارسال نظر