|
کدخبر: 264532

برای خرید کفش ایمنی به چه نکاتی دقت کنیم؟

اصناف برای خرید کفش ایمنی به چه نکاتی دقت کنیم؟

کارگران باید در طول ساخت و ساز از پاهای خود استفاده کنند، بنابراین محافظت از پا مهمترین چیز است. داشتن یک محیط کار ایمن برای پاها مهمترین بخش در یک سایت ساختمانی است. بنابراین به یک جفت کفش ایمنی مناسب نیاز داریم. انواع مختلفی از کفش ایمنی وجود دارد. با توجه به محیط های کاری مختلف، باید از کفش های ایمنی مختلف استفاده نمود. اگر مکانی که در آن کار می کنید نسبتاً گرم است، هر روز در معرض آفتاب سوزان هستید و پاهایتان عرق می کند، داشتن یک جفت کفش ایمنی تنفسی و سبک در این زمان چه نعمتی است. برای خرید کفش ایمنی از فروشگاه فرتاک تابان دیدن نمایید.

کفش هایی با زیره لاستیکی، پنجه فولادی و صفحه استیل. دارای عملکردهای ضد ضربه، ضد سوراخ شدن و سبک وزن است. این جفت کفش ایمنی مشکل ایمنی کارگران را کاملا حل می کند. اگر محل ساخت و ساز نسبتا گرم است، کفش های سبک و قابل تنفس نیز بهترین گزینه را برای کارگران ساختمانی فراهم می کند. آنها مجبور نیستند مشکلات تاول های پا و بوی نامطبوع ناشی از کفش های بسته را تحمل کنند. علاوه بر این، این کفش ها بسیار محکم و قابل اعتماد هستند و پس از عرضه به بازار مورد علاقه بسیاری از مصرف کنندگان قرار می گیرند.

در مورد پنجه و زیره وسط، همچنان از پنجه فولادی و زیره استیل استفاده می شود که عملکردهای خوبی در برابر ضربه و سوراخ شدن دارند. عملکرد محافظتی این چکمه های ایمنی محل ساخت و ساز بسیار قدرتمند است، می توان از آن در بسیاری از محیط های کاری استفاده کرد و مواد استفاده شده در کفش های ایمنی  بسیار خوب، مستحکم و بادوام هستند. سر کفش های ایمنی دارای یک کلاهک ضد ضربه داخلی است که می تواند در برابر ضربه 20 کیلو نیوتن و فشار استاتیکی 15 کیلو نیوتن مقاومت کند تا از عملکرد ایمن و محافظت از پاهای شما اطمینان حاصل کند.

زیره دارای یک صفحه فولادی ضد سوراخ داخلی است که می تواند نیروی سوراخ 1100 کیلو نیوتن را تحمل کند و از کف پای شما در برابر اجسام تیز محافظت کند و با عملکرد ضد الکتریسیته ساکن می توان از آن در محیطی با نیازهای ضد الکتریسیته ساکن استفاده کرد تا عملکرد آن تضمین بیشتری داشته باشد. زیره کفش ایمنی باید در برابر سایش مقاوم باشد. زیره لاستیکی برای بهبود مقاومت در برابر سایش استفاده می شود که برای استفاده در محیط های خشن راحت است و عمر مفید چکمه های محافظ را طولانی می کند. معمولا کفش های ایمنی ضد آب هستند و همچنین می توانند در برابر اسید ضعیف، قلیایی، روغن و سایر مواد محافظت کند.

کفش ایمنی پا را از چه خطراتی محافظت می کند

همانطور که همه ما می دانیم برق، خطرات زیادی را در محل کار به همراه دارد. کارگران مستعد شوک الکتریکی احتمالی ناشی از اتصال کوتاه و غیره هستند. برای کاهش احتمال تصادف الکتریکی، می‌توان از کفش‌های ساخته شده از چرم، لاستیک یا مواد دیگر که رسانای بد برق هستند استفاده کرد. این اقدامات احتیاطی به طور قابل توجهی خطر ناشی از سیم های برهنه، سیم پیچ ها، هادی های برق و غیره را کاهش می دهد.

7 درصد از زخم های ناشی از حوادث محل کار، آسیب های پا است. کفش های ایمنی باید توسط کارفرما تهیه، نگهداری و تعویض شوند. کارمندان باید هنگام کار یا ورود به مناطق پرخطر از این کفش ها استفاده کنند. بازرسی کار حق دارد کارفرما را تحریم کند اگر کارفرما کفش ایمنی مناسب برای هر کارمند تهیه نکند.

کفش های ایمنی در درجه اول برای محافظت از پای کاربر طراحی شده اند، اما کفش های ESD همچنین از قطعات الکترونیکی در برابر تخلیه الکترواستاتیک محافظت می کنند.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها