|
کدخبر: 258422

خبر مهم درباره قیمت نان های سنتی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی گفت: قیمت نان سنتی از قبیل نان لواش، سنگک، بربری و ... افزایش نیافته است.

علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به مطالبی که با عنوان «قیمت جدید نان بعد از آزاد شدن آرد» در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: این مطلب مربوط به آرد صنعتی بوده و جدولی هم که در متن این مطلب منتشر شده، مربوط به نان‌های صنعتی و باگت و فانتزی است.

وی افزود: اما متأسفانه در عنوان و متن مطلب منتشرشده به این واقعیت اشاره نشده و به گونه‌ای خبر منتشرشده که گویی قیمت نان سنتی از قبیل نان لواش، سنگک، بربری و … افزایش یافته است که بدین وسیله تکذیب می‌شود.

رضازاده گفت: دولت در صورت هدفمندی آرد نان سنتی، یارانه آن را مستقیم به مردم خواهد داد و نان سنتی برای مصرف کننده نهایی گران نخواهد شد.

 

 

منبع: مهر

اخبار مرتبط

  • ناشناس ارسالی در

    ممکن قیمت نان سنتی افزایش نیابد اما وزن نان چی اندازه ووزن نان سنگک عین بیسکویت مادر شده است

  • فرهنگ ارسالی در

    چرا افزایش دادین شما که در افزایش قیمت‌ه ا کمر مردم را شکستید شما بی شرفها دیگر ب ه ۱۰ درصد و ۱۵ درصد قانع نیستید و ۱۰۰ در صد و ۳۰۰ در صد رفتید خدا ریشه شما را از روی زمین قطع کند>

  • ناشناس ارسالی در

    اره ادامه بدین نظرمردم که براتون مهم نیست خانه وماشین لوازم خانگی و....که ۱۰برابر کردید روغن وارد وبرنج وماکارونی وبیسکویت و...را هم ازچنگ مردم دراوردید اره بیخیال تحریم بشین چون تاوانش رومردم بدبخت دارن میدن حیا ندارید دین ندارید وجدان ندارید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها