|
کدخبر: 253197

قیمت پایه گوجه فرنگی اعلام شد

رییس اتحادیه بارفروشان گفت: رایزنی‌های بخش خصوصی ( بدون دخالت دولت) با کشاورزان و کامیون‌داران در نهایت به نتیجه رسید و بار به میزان کافی به ۳۰ استان کشور از صبح پنجشنبه ارسال شد.

مصطفی دارایی‌نژاد با اشاره به شکسته شدن قیمت گوجه فرنگی، گفت: رانندگان کامیون با پذیرش ۱۰ درصد افزایش نرخ کرایه پذیرفتند که به جاده‌ها باز گردد و همین مسئله تنش‌های قیمتی در میدان اصلی میوه و تره‌بار را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه کامیون‌های سپاه و ارتش برای حمل بار محصولات کشاورزی اعلام آمادگی کرده بودند، افزود: رایزنی‌های بخش خصوصی ( بدون دخالت دولت) با کشاورزان و کامیون‌داران در نهایت به نتیجه رسید و بار به میزان کافی به ۳۰ استان کشور از صبح پنجشنبه ارسال شد.

این فعال صنفی ادامه داد: ورودی بار صبح پنجشنبه از ۳ هزار تن روز گذشته به ۱۵ هزار تن رسید یعنی میزان بار ۵ برابر افزایش پیدا کرد.

رییس اتحادیه بارفروشان با اشاره به کاهش نرخ گوجه فرنگی، خاطر نشان کرد: امروز گوجه فرنگی کیلویی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان فروخته شد. لازم به ذکر است که گوجه درجه دوم در میادین میوه و تره‌بار شهرداری کیلویی ۷ تا ۱۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هندوانه به کیلویی ۶ تا ۷ هزار تومان رسیده است.

این فعال صنفی در ادامه بیان کرد: قیمت سیب‌زمینی کهنه کیلویی ۶ تا ۸ هزار تومان و سیب‌زمینی نو کیلویی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین پیاز کیلویی ۵ هزار تومان عرضه شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد بار بفروش رفته است، تصریح کرد: امیدواریم که از هفته آینده قیمت‌ها به نرخ سابق باز گردد و از آغاز هفته جدید قیمت گوجه روی پایه ۹ تومان بنشیند.

منبع: ایلنا
  • خسروجردی ارسالی در

    هرچی کران شدببریدبورس عرضه ندارید قیمتها راثابت نکهدارید

  • ناشناس ارسالی در

    امیدوارید؟ موقعی که ما به رییسی رای دادی م نگفت امیدوارم اگر گفته بود احدی بهش را ی نمی داد دوره بعد آقای رئیسی شرکت نکنن د چون کسی رای نخواهد داد >

  • علی ارسالی در

    سلام.گوجه را به عراق صادر میکنید.بعد به دروغ میگویید کامیونداران اعتصاب کردند.

ارسال نظر