|
کدخبر: 243569

همه چیز درباره برند ایبرسکو

در شرایطی که به‌علت تحریم اقتصادی و مشکلات واردات محصولات آزمایشگاهی، حجم زیادی از محصولات در زمینه محیط کشت و محصولات میکروبی، به‌صورت تقلبی وارد بازار شده‌اند، خرید و دسترسی به انواع محیط‌های کشت و محصولات آزمایشگاهی با کیفیت بالا کار دشواری است.

در این بین، ایبرسکو به‌عنوان یک شرکت ایرانی برای رفع این مشکل بزرگ به محققان کمک بزرگی کرده است. ایبرسکو با همکاری شرکت‌های معتبر اروپایی بیش از پنج هزار نوع ماده شیمیایی، محیط کشت و مواد اولیه در زمینه علوم زیستی و شیمیایی تولید و عرضه می‌کند. در ادامه‌ای مطلب با ما همراه باشید تا با این شرکت و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

ایربسکو

 

تاریخچه‌ی شرکت ایبرسکو ایران

شرکت زیست کاوش ایرانیان (ایبرسکو) در سال ۱۳۸۶ به‌طور رسمی تأسیس شد. ایبرسکو با سال‌ها فعالیت تخصصی در زمینه پژوهش‌های میکروبیولوژی تولیدکننده انواع محصولات میکروبی با بالاترین کیفیت و تنوع محصول در زمینه محیط کشت، کیت‌های تخصصی و ساپلمنت‌های مربوطه در کشور و خاورمیانه می‌باشد. این محصولات بر پایه استانداردهای مرتبط با هر محصول در دنیا و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازارهای جهانی تولید و پس از طی مراحل کنترل کیفی استاندارد عرضه می‌شوند.

معرفی محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت ایبرسکو

ایبرسکو یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع آزمایشگاهی در موضوع تولید محیط‌های کشت میکروبی، مواد اولیه فرمانتورها، مکمل‌های غذایی میکروب‌ها و کیت‌های تشخیصی است، ولی به‌طور کلی تجهیزات ایبرسکو و محصولات آزمایشگاهی آن، در دسته‌بندی‌های زیر تولید و عرضه شده‌اند:

1.محیط‌های کشت آماده مصرف

محیط‌های کشت آماده مصرف ایبرسکو، شامل انواع مختلف پلیت‌ها و لوله‌های مایع و جامد می‌باشد. محیط‌های آماده با استفاده از مرغوب‌ترین مواد تهیه می‌شوند.

2.محیط‌های کشت میکروبی دهیدراته

ایبرسکو تولیدکننده بیش از ۴۵۵ نوع محیط کشت دهیدراته است، که این موضوع شرکت را به یکی از معدود تولیدکنندگان این طیف گسترده از محیط‌های کشت در دنیا تبدیل می‌کند. تمامی محیط‌ها با فرمولاسیون‌های استاندارد و با استفاه از مرغوبترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. محصولات ایبرسکو پس از گذراندن مراحل سختگیرانه کنترل کیفی در بخش QC شرکت اجازه ورود به بازار را می‌یابند.

3.کیت‌های بررسی خوردگی میکروبی (Corrosion Microbial: MIC)

کیت‌های شناسایی خوردگی میکروبی بر اساس بهترین و سریعترین روش‌های روز دنیا و مطابق با استانداردهای مرجع طراحی و ساخته شده‌اند. کیت‌های میکروب چک بالاترین دقت و سرعت را داشته و مشابه محصولات BART شرکت Hach می‌باشند.

4.کیت‌های میکروبی صنایع

کیت‌های شناسایی میکروبی آب و فاضلاب و صنایع غذایی و دارویی، این کیت‌ها جهت شناسایی باکتری‌های مهم صنایع به ساده‌ترین شکل ممکن و با عملکرد عالی طراحی شده‌اند. این مجموعه امکان بررسی کلی فرم‌های E.coli، مخمرها و کپک‌ها شمارش کل باکتری‌ها و سایر موارد را بر طرف می‌سازد.

5.آنتی‌بیوتیک‌ها، ساپلمنت‌ها و سوبستراهای آنزیمی

بخش مهمی از محصولات ایبرسکو که با توجه به نیاز کشور در این زمینه راه اندازی شده، آنتی‌بیوتیک‌ها، انواع افزودنی‌ها به محیط‌های کشت و سوبستراهای آنزیمی است که با برند ایبرسکو ارائه می‌شوند. با توجه به ویژگی‌های مواد مورد استفاده در این بخش از جمله حساسیت بالا به شرایط نگهداری، شرایط انتقال، کیفیت بالا و موارد دیگر، مواد اولیه از شرکت‌های مادر معتبر دنیا در این زمینه تهیه شده و پس از گذراندن آزمون‌های کنترل کیفی و بسته‌بندی مورد نیاز بازار به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شوند.

ساپلمنت‌های ایبرسکو در بسته‌بندی‌های ۴ ویالی ارائه می‌شوند. علاوه بر ساپلمنت‌ها، انواع آنتی‌بیوتیک‌های مورد استفاده در محیط‌های کشت نیز با مقادیر متنوع، بسته به نوع آنتی‌بیوتیک، عرضه می‌شوند. ایبرسکو همچنین بسیاری از سوبستراهای آنزیمی که پس از تجزیه توسط آنزیم‌های اختصاصی منجر به تولید رنگ ویژه (کروموژنیک) یا نور فلورسنس (فلوروژنیک) می‌شوند را ارائه می‌نماید. انواع پپتون (کازئین، سویا و گوشت) و عصاره‌ها از دیگر محصولات این گروه هستند.

آزمایش

 

ویژگی‌های تجهیزات و محصولات آزمایشگاهی ایبرسکو

در ادامه می‌خواهیم به معرفی ویژگی‌هایی بپردازیم که ایبرسکو را به برندی قابل اعتماد و معتبر در صنعت محصولات آزمایشگاهی تبدیل کرده است:

·کنترل کیفی مطابق با استانداردهای ۱۱۱۳۳ ISO

محیط‌های کشت تولید شده در ایبرسکو دارای حلالیت، شفافیت و عملکرد عالی هستند و مطابق با معیارهای موجود در آخرین استانداردهای دنیا تولید می‌شوند. محیط‌های ایبرسکو، علاوه بر ISO، بر اساس استانداردهای فارماکوپه اروپا،EPA ،USP ،FDA ،APHA وAOAC تولید می‌شوند.

ایبرسکو گواهینامه محصولات تولیدی خود را بنا به درخواست مصرف‌کنندگان در اختیار آنها قرار می‌دهد. همچنین با در نظر گرفتن نیازهای کنترل کیفی و با استفاده از میکروارگانیزم‌های مشخص شده در استاندارد ایزو ۱۱۱۳۳، شرایط بهینه‌ی محیط‌های کشت از نظر تعداد و میزان فعال بودن میکروب‌ها را مورد بررسی و مقایسه قرار می‌دهد تا نتایج واقعی کیفیت محصول به‌دست آید.

6.نوع محیط‌های کشت و بسته‌بندی

محیط‌های کشت دهیدراته ایبرسکو به‌صورت پودری در مقادیر مختلف مورد نیاز عرضه می‌شوند. فرایندهای حرارتی بسیار کمتری در فرمولاسیون محیط‌های پودری نسبت به گرانوله به کار می‌رود که این امر باعث عملکرد بالاتر به‌ویژه در شرایط حساس مانند کشت میکروارگانیزم‌های آسیب دیده یا دچار استرس و همچنین تعداد میکروب‌ها می‌شود.

برخلاف محیط‌های گرانوله که برخی مواقع حلالیت کمی در آب دارند، محیط‌های پودری با توجه به سطح تماس بسیار بیشتر با آب، دارای بیشترین حلالیت هستند. ایبرسکو جهت راحتی کارشناسان محترم محیط‌های خود را در بطری‌های دهان گشاد و دارای قاشق‌های ویژه بسته بندی و عرضه می‌کند تا عمل توزین تا انتهای محصول به سهولت و بدون ایجاد غبار انجام شود.

·همکاری دوجانبه با مراکز تحقیقاتی

ایبرسکو پایه فعالیت خود را بر مبنای تبادل اصول علمی و عملی و ایجاد رابطه‌های بلندمدت و دوجانبه با مصرف‌کنندگان فرهیخته در مراکز تحقیقاتی قرار داده است. در این راستا تمام توان خود را برای ارائه خدمات عالی در زمینه آموزش، مشاوره و کارگاه‌های تخصصی مورد نیاز مشتریان خود به کار می‌برد.

از سوی دیگر، همواره پذیرای ایده‌ها و پیشنهادهای اساتید و کارشناسان محترم در خصوص ارائه محصولات نوین مورد نیاز و بالا بردن کیفیت کالاها و خدمات است.

ایربسکو۲

 

خرید محصولات ایبرسکو ایران در شیمیبیو

شرکت شیمیبیو، به‌عنوان نماینده رسمی فروش محصولات ایبرسکو ایران، انواع محصولات و مواد آزمایشگاهی این برند معتبر داخلی را برای پژوهشگران و محققان ایرانی تأمین می‌کند. اگر بخواهیم به برخی از محصولات ایبرسکو در shimibio.com اشاره کنیم، شامل موارد زیر هستند:

محیط کشت کورن میل آگار، محیط کشت MRVP براث، محیط کشت تای گلیکولات، محیط کشت بروموکروزول پر پل آزاید، محیط کشت اندو آگار، محیط کشت پپتون واتر، محیط کشت تریپتون واتر، محیط کشت یست اکسترکت، محیط کشت پپتون کازئین، محیط کشت پپتون گوشت، محیط کشت بیف اکسترکت و محیط کشت مالت اکسترکت.

شایان ذکر است که همه محصولات این فروشگاه اینترنتی دارای ضمانت اصل بودن هستند. سایر محصولات شیمیبیو شامل دستگاه‌های آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، لوازم شیشه‌ای، کیت‌ها، لوازم پلاستیکی، لوازم اندازه گیری و لوازم عمومی هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها