|
کدخبر: 209423

خرید یک ست کامل جهیزیه عروس از برند بوش، چقدر هزینه برمی دارد؟

اصناف خرید یک ست کامل جهیزیه عروس از برند بوش، چقدر هزینه برمی دارد؟

خرید جهیزیه آرزو و تجربه ای است که هر خانواده دارای فرزند دختر، در سر می پرورانند. در شرایط فعلی خرید جهیزیه و یا خرید لوازم خانگی را فقط شاید بتوان با گذراندن هفت خان رستم برابر دانست. خرید جهیزیه عروس از دسته خریدهایی است که هرچه بخرید بازهم یک سری از اقلام ممکن است از قلم بیفتد. در کنار اینکه خرید جهزیه چقدر کار سخت و طاقت فرسایی است، عموما برای این کار بودجه محدودی در نظر گرفته می شود. در شرایط فعلی بازار لوازم خانگی و با وجود ده ها برند داخلی و خارجی هزینه تهیه لوازم خانگی برای جهیزیه متفاوت است. در این مقاله می خواهیم خرید یک ست جهیزیه از بهترین و باکیفیت ترین برند بازار یعنی برند لوازم خانگی بوش را به عنوان ملاک این نوع خرید بررسی کنیم. واینکه در نهایت خرید از بهترین برند لوازم خانگی بازار، در نهایت چقدر هزینه برخواهد داشت؟

دلیل انتخاب لوازم خانگی بوش به عنوان ملاک خرید جهیزیه

برای زوجی که قصد دارند تا زندگی خود را آغاز کنند، آرامش اصلی ترین نیاز خواهد بود. برای این افراد سالم بودن و با کیفیت بودن لوازم خانگی بسیار مهم است. به دلیل اینکه زمان استفاده از اسباب و لوازم خانگی خریداری شده برای جهیزیه عموما چند ماه و یا چند سال بعد خواهد بود، اطمینان از سالم بودن محصول خریداری شده شرط اساسی است. علاوه بر آن پس از شروع استفاده هم باید به نوعی جوابگوی نیاز خریدار باشد تا به نوعی کیفیت محصول توی ذوق خریدار نزند. از طرف دیگر هزینه های ابتدای زندگی برای زوجین بالا بوده و عملا فرصت خرید جنس جایگزین را تا مدتی نخواهند داشت.

بنابراین از همان ابتدا بهتر است برندی انتخاب شود که با خرید آن تا مدت ها نیاز به تعمیر و یا جایگزینی آن را نداشته باشید. با وجود ده‌ها برند موجود در بازار لوازم خانگی ایران، برند بوش از این لحاظ سرآمد دیگر برندها است. برند بوش در سال ۲۰۲۱ در نظرسنجی Global RepTrak™ ۱۰۰ در میان ۱۰۰.۰۰۰ کمپانی رتبه چهارم را از لحاظ شهرت و اعتبار به خود اختصاص داده است. این یعنی برترین کمپانی لوازم خانگی از لحاظ اعتبار و شهرت، لوازم خانگی بوش است. این حسن شهرت ما را برآن داشت تا معیار و ملاک ما برای برآورد هزینه خرید جهیزیه، برند بوش باشد.

چه اقلامی در خرید لوازم خانگی جای دارند؟

لوازم خانگی بوش خوشبختانه سطح وسیعی از لوازم مورد نیاز برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی پرکاربرد در آشپزخانه را پوشش می دهد. از یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی بوش گرفته تا مخلوط کن بوش، چای ساز بوش و آبمیوه گیری بوش. دراین بین برخی از لوازم آشپزخانه این برند حتی شهرت جهانی دارند. ماشین ظرفشویی های بوش از این دسته هستند. با خرید ماشین ظرفشویی بوش این امکان به شما داده خواهد شد تا در مهمانی ها و دورهمی های ابتدای زندگی دغدغه شستشوی ظرف ها را نداشته باشید. ماشین ظرفشویی های بوش در دو سری (مبله و توکار) تولید شده اند که با توجه به نیاز خریداران هرکدام از این سری‌ها بهترین کیفیت شستشو را ارائه می‌کند.

ظرفشویی

یکی از اقلامی که در خرید جهیزیه تقریبا عضو جداناپذیر شده، چای ساز است. چای ساز بوش در مدل های مختلف دغدغه نوعروسان را از فرایند زمانبر آماده سازی چای دور کرده و از نظر قیمتی و و کیفیت بالا کاملا به صرفه و انتخاب مطمئنی است. برای خرید، لازم است تا صرف نظر از قیمت چای ساز بوش، در ابتدا لازم است تا بین مدل های مختلف شیشه ای و استیل دست به انتخاب بزنید. از مهم ترین خصوصیت های چای ساز بوش، محافظت از دستگاه در زمان نبود آب در کتری است. علاوه بر آن پس از به جوش آمدن آب درون کتری، به طور خودکار بروی گرم نگهدار رفته تا آب برای مدت طولانی تری برای صرف چای آماده باشد.

چای-سازی

از دیگر لوازم آشپزخانه که کمک حال نوعروسان خواهد بود، انواع غذاساز و مخلوط کن بوش است. جنس مخلوط کن بوش، فولاد ضد زنگ است که موتور آن قابلیت چرخش به دو طرف را داشته و توانایی مخلوط کردن انواع مواد غذایی را دارد. باتوجه به قیمت مخلوط کن بوش، کم صدا بودن و قابلیت اضافه کردن مواد در حین کار، رقیبی برای این مخلوط کن پیدا نخواهد شد. از بزرگترین ترس های کسانی که با مخلوط کن و چرخ گوشت سروکار دارند، آسیب رسیدن به انگشتان است که مخلوط کن بوش دارای قفل ایمنی دستگاه بوده و عملا این اتفاق رخ نخواهد داد.

غذا-ساز

آبمیوه گیری بوش نیز از جمله دستگاه هایی است که می تواند نیاز کسانی که در حال خرید جهیزیه هستند را برای گرفتن آب مرکبات برطرف سازد. از بزرگترین مزیت های آبمیوه گیری بوش، وجود دهانه ورودی بزرگ است که باعث می شود که آب هر نوعی از مرکبات فارغ از هر اندازه ای را بتوان به کمک این آبمیوه گیری گرفت. قیمت آبمیوه گیری بوش با در نظر گرفتن مصرف کم و قدرت وات بالای آن موجب می شود تا در زمینه پیداکردن آبمیوه گیری بهترین انتخاب را داشته باشید.

پلوپز بوش با قابلیت چندکاره، اتو بخار بوش، هود و انواع جاروبرقی بوش را نیز باید به لیست خرید جهیزیه اضافه کرد تا در کنار اینکه جهیزیه عروس همگی از برند معتبر بوش باشد، خیالتان از بابت کیفیت ساخت و دوام محصولات آسوده باشد. بررسی جز به جز هرکدام از لوازم خانگی بوش با سایر برندها و به طور ویژه رقبای آسیایی خود، بیشتر به مقرون به صرفه بودن خرید از این برند پی خواهید برد.

براورد قیمت خرید جهیزیه کامل از برند بوش

برای خرید جهیزیه تنها موردی که باید به آن توجه کنید خرید جنس اصل است. این را به این خاطر می گوییم که ممکن است شما به دلیل صرف هزینه کمتر، محصولی با کیفیت پایین و یا تقلبی بخرید. طبیعتا مدتی بعد به دلیل عدم برخورداری از کیفیت مناسب، باید دوباره به فکر جایگزین آن باشید. بنابراین در آن زمان با توجه به تجربه بسیار بد در ابتدای زندگی، باید پول بیشتری نسبت به خرید قبلی بدهید. علاوه بر آن باتوجه به نرخ ارز، لوازم خانگی اصل قیمت قبلی را نخواهد داشت.

اگر قصد داشته باشید برای خرید جهیزیه و لوازم برقی آشپزخانه خود، به طور کامل از برند بوش استفاده نمایید چیزی در حدود حداقل ۱۳۰ میلیون تا حداکثر ۲۰۰ میلیون در سال جاری، هزینه برخواهد داشت که اگر اصالت و کیفیت محصولات را در نظر بگیرید کاملا ارزش خرید از این برند را خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد ما برای خرید لوازم خانگی بوش به عنوان بهترین برند آلمانی در این حوزه، خرید از معتبرترین نمایندگی آن یعنی خانه بوش است تا شیرینی آرامش روزهای ابتدای زندگی مشترکتان را تا مدت ها تجربه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر