|
کدخبر: 167750

ریزش قیمت گوشی های سامسونگ + آخرین نرخ ها در بازار

افت قیمت دلار در روزهای گذشته قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ را کاهش داده است اما میزان این افت قمیت در مدل‌های مختلف متفاوت است.

اصناف ریزش قیمت گوشی های سامسونگ + آخرین نرخ ها در بازار

 در بازار گوشی‌های موبایل سامسونگ، قیمت «Galaxy A10s 32 GB» با ۵۵۰ هزار تومان افت بیشترین و «Galaxy A20 32 GB » با ۵۰ هزار تومان افت، کمترین کاهش را به ثبت رساندند.

در این میان بالا رده‌های همچون «(Galaxy Note 20 Ultra (5G» و «(Galaxy S20+ (5G» بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان کاهش را تجربه کردند. در میان رده‌ها افت قیمت بین یک ونیم میلیون تومان بود، به شکلی که «Galaxy A80 » از ۱۳ میلیون تا مرز ۱۱ میلیون عقب نشینی کرد.

اما در پایین رده‌ها افت قیمت چندان محسوس نبود. گوشی‌های پایین رده سامسونگ به دلیل تقاضای بالا در بازار و عرضه کم آن، کمترین واکنش را به ریزش قیمت دلار نشان دادند. البته افت قیمتی در این رده را تنها در مدل «Galaxy A10s» با کاهش ۳۰۰ هزارتومانی شاهد بودیم.

البته برخی مدل‌های گوشی سامسونگ هم با افزایش قیمت روبرو بودند. اما بیشتر این افزایش قیمت ها در میان رده های سامسونگ اتفاق افتاد که احتمالا به همان موضوع نوسان قیمت دلار در بازار برمی گردد. در این میان سری «(Galaxy S20+ (5G» با افزایش ۴۵۰ هزار تومانی روبرو شد.

قیمت-روز-گوشی-های-سامسونگ

قیمت-روز-گوشی-های-سامسونگ-1

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر