|
کدخبر: 106949

مخالفت شدید استاندار تهران با برگزاری مراسمات

محسنی بند پی، استاندار تهران با اشاره به ضرورت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان گفت: بازگشایی تالارها برای سرو غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارند ولی برای برگزاری مراسم عروسی شرایط لازم را نداریم.

اصناف مخالفت شدید استاندار تهران با برگزاری مراسمات

انوشیروان محسنی بندپی در مورد تصمیم‌گیری اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارکرد: درحال‌حاضر حدود ۹۰ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند اما حجم بالای مسافر در مترو و حوزه حمل‌ونقل عمومی باعث می‌شود که رعایت فاصله‌گذاری محقق نشود.

وی ادامه داد: بایستی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها باید توسط شهروندان مورد توجه قرار گیرد؛ در همین راستا ارتقا فاصله‌گذاری و رعایت آن توسط مردم که درحال‌حاضر حدود ۳۰ درصد است بایستی به بالای ۵۰ درصد افزایش پیدا کند و اگر همین شیب افزایش ابتلا ادامه پیدا کند قطعا تصمیمات جدیدی را اتخاذ می‌کنیم.

استاندار تهران در مورد بازگشایی تالارها تصریح کرد: بازگشایی تالارها برای سرو غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارند ولی برای برگزاری مراسم عروسی شرایط لازم را نداریم چراکه در چنین جمع‌هایی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر نیست از اینرو مخالف بازگشایی تالارها برای برگزاری مراسم عروسی هستیم.

محسنی بندپی در مورد احتمال بازگشت محدودیت‌ها و تعطیلی مشاغل ادامه: در مورد بازگشت تعطیلی‌ها بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد اما الزام استفاده از ماسک باید در میان شهروندان ترویج شود که استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اثرگذاری مطلوبی در کاهش چرخه انتقال ویروس دارد.

 

 

منبع: تحلیل بازار

ارسال نظر