|
کدخبر: 132068

ایران خودرو استخدام می‌کند + شرایط و مراحل ثبت نام

علاقه مندان به اشتغال در کارخانه‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه خودرو‌سازی می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط در آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو در سال ۹۹ ثبت نام کنند. ثبت نام استخدام ایران خودرو در امسال در محدوده زمانی ۸ الی ۱۸ آبان انجام خواهد شد.

استخدام ایران خودرو استخدام می‌کند + شرایط و مراحل ثبت نام

شرکت ایران خودرو به منظور تکمیل کادر اداری و فنی خود در حوزه‌ها و رشته‌های شغلی مختلف در سال ۹۹ اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌کند. داوطلبان متقاضی استخدام شدن در این شرکت می‌توانند با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، در زمان مقرر در این آزمون نام نویسی کنند.

داوطلبان متقاضی استخدام ایران خودرو در سال ۹۹ باید پیش از ثبت نام نخست شرایط و ضوابط شرکت در آزمون و پذیرش را بررسی کرده و در صورت دارا بودن این شرایط در مهلت مقرر برای ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

لذا با توجه به اهمیت اطلاع متقاضیان از جزییات استخدام ایران خودرو در امسال در ادامه این مقاله جزییاتی از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو در سال ۹۹ را ارائه داده‌ایم.

زمان ثبت نام استخدام شرکت ایران خودرو ۹۹

 شرکت ایران خودرو هر ساله با توجه به اعلام نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه خود، در محدوده‌های زمانی مختلفی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌کند. در سال ۹۹ سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری آزمون امسال، وظیفه انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو و اطلاع رسانی زمان ثبت نام را بر عهده دارد.

 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص استخدام ایران خودور در سال ۹۹، متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو می‌توانند از تاریخ ۸ آبا لغایت ۱۸ آبان ماه نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی این آزمون اقدام کنند.

متقاضیان آزمون ایران خودرو سال ۹۹ می‌توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام علاوه بر اطلاع از آغاز مهلت نام نویسی این آزمون، از سایر اخبار مرتبط نیز مطلع شوند. داوطلبانی که علاقه مند به دریافت پروانه نظام مهندسی خود هستند می‌توانند در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی نسبت به نام نویسی در آزمون امسال اقدام کنند.

 داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون ورود به حرفه مهندسان و دریافت پروانه نظام مهندسی خود در رشته‌های مکانیک، برق و... هستند می‌توانند با مطالعه مقاله زیر از جزییات ثبت نام و شرکت در آزمون نظام مهندسی امسال مطلع شوند.

نحوه ثبت نام استخدام شرکت ایران خودرو ۹۹

 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، سازمان سنجش مجری ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام شرکت ایران خودرو سال ۹۹ می‌باشد لذا داوطلبان موظف هستند در مهلت اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند.

 مراحل ثبت نام استخدام شرکت ایران خودرو ۹۹:

۱ - مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

۲ - انتخاب گزینه سایر آزمون‌های استخدامی از منوی سایت

۳ - انتخاب گزینه " ثبت نام آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو سال ۱۳۹۹ "

۴ - انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری " و پرداخت هزینه ثبت نام

۵ - ورود به سامانه ثبت نام با استفاده از کارت خریداری شده

۶ - تکمیل اطلاعات و تایید موارد ثبت شده

سامانه ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو

 داوطلبان رشته‌های مهندسی می‌توانند با ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۹، برای دریافت پروانه فعالیت کارشناسی خود اقدام کرده و در کنار شغل اصلی خود در حیطه کارشناسی نیز فعالیت کنند.

شرایط ثبت نام استخدام شرکت ایران خودرو ۹۹

 متقاضیان ثبت نام استخدام شرکت ایران خودرو در سال ۹۹ می‌بایست برای پذیرش نهایی در آزمون و استخدام شدن در این سازمان، واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده برای داوطلبان باشند تا بتوانند با شرکت در این آزمون و طی کردن مراحل گزینش در این شرکت استخدام شوند. در ادامه به تفکیک شرایط عمومی و اختصاصی آزمون سال ۹۹ را ارائه داده‌ایم.

 شرایط عمومی ثبت نام استخدام شرکت ایران خودرو ۹۹:

۱ - تابعیت حمهوری اسلامی

۲ - تدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی موجود در قانون اساسی کشور

۳ - اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی کشور

۴ - نداشتن سو سابقه کیفری و محکومیت جزایی

۵ - عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

۶ - عدم محکومیت به ممنوعیت از استخدام

۷ - داشتن سلامت جسمانی متناسب با انجام شغل مورد نظر

۸ - ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از سربازی

۹ - رعایت شرایط احراز شغلی ( مدرک تحصیلی / جنسیت ) طبق مندرجات دفترچه

 شرایط اختصاصی ثبت نام استخدام شرکت ایران خودرو ۹۹:

۱ - شرط سنی:

مقطع تحصیلی حداکثر شرایط سنی حداکثر شرایط سنی با احتساب سابقه کار
کاردانی ۲۵ سال ۳۰ سال
کارشناسی ۲۶ سال ۳۳ سال
کارشناسی ارشد ۲۹ سال ۳۴ سال

 

۲- پذیرش داوطلبان بومی تهران و کرج

+++ محل تولد تهران و یا البرز باشد.

+++ محل خدمت فعلی یا بازنشستگی همسر، پدر و مادر استان تهران و البرز باشد

+++ محل سکونت داوطلب، همسر، پدر یا مادر در استان تهران و البرز باشد. ( با ارائه سند یا اجارنامه با کدرهگیری معتبر با آغاز سکونت حداقل از ۳ ماه گذشته )

۳ - عدم پذیرش دانشجویان در حال تحصیل

۴ - عدم تعهد و یا استخدام در سایر دستگاه‌های دولتی و یا بخش خصوصی

۵ - عدم اشتغال بستگان درجه ۱ ( پدر، مادر، خواهر یا برادر ) در شرکت ایران خودرو

۶ - عدم پذیرش شاغلین در شرکت‌های زیر مجموعه ایران خودرو ( به غیر از کارکنان پیمانکاری )

منبع: هیوا

ارسال نظر