|
کدخبر: 130853

درخواست جذب ۴۴ هزار نفر کادر درمان

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور با درخواست صدور مجوز ۱۰ هزار نیروی انسانی جدید در قالب برگزاری آزمون استخدامی موافقت کرد؛ اما سازمان برنامه و بودجه فعلاً با تامین اعتبار برای بکارگیری ۳ هزار نیروی انسانی موافقت کرده است.

استخدام درخواست جذب ۴۴ هزار نفر کادر درمان

سیدکامل تقوی‌ نژاد ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به شرایط موجود حوزه سلامت، مبارزه تمام وقت و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت و در کنار آن مبتلا شدن تعداد زیادی از این عزیزان به ویروس کرونا، تسریع در تامین اعتبار و ابلاغ آن جهت رفع مشکلات موجود نیروی انسانی ضروری است.

وی، عنوان کرد: البته جذب ۱۰ هزار نیروی اشاره شده بر اساس توافقنامه سه جانبه وزارت بهداشت، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۹۷ است و در امسال نیز درخواست جذب و بکارگیری تعداد ۴۴ هزار نیروی جدید را به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه داده‌ایم.

تقوی نژاد یادآور شد: با راه‌اندازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی جدید، نیازمند تسریع در صدور مجوزها و برگزاری آزمون استخدامی برای رفع کمبودهای موجود هستیم که انتظار داریم چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

 

منبع: وزارت بهداشت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها