|
کدخبر: 125291

فوری/ صدور مجوز استخدام ۲ هزار معلم به این شرط

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ۲ هزار معلم تربیت بدنی و ۸۵۰ مراقب سلامت برای مدارس کشور اخذ شده است.

مهرزاد حمیدی روز شنبه در نشست مشترک اعضای شورای معاونین اداره کل و روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد افزود: نظر به اهمیت سلامت و ورزش دانش‌آموزان جذب و استخدام این تعداد معلم و مراقب سلامت به زودی برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری یا غیرحضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و در هر صورت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس باید بطور کامل رعایت ‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مجموعه فعالیت‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی همچون تهیه نقشه یادگیری استان و طراحی سامانه راهبران آموزشی تربیتی برای اولین بار در کشور و شایان تقدیر است.

وی افزود: در این استان ۶٠ دبیرخانه تولید محتوا فعالیت می‌کنند که ٩ دبیرخانه آن کشوری هستند.

حمیدی ادامه داد: آموزش و پرورش خراسان رضوی با تکیه بر خلاقیت، تجارب و توانمندی نیروی انسانی پروژه‌های ملی را به خوبی اجرا می‌کند.

حضور ٣۵ درصدی دانش‌آموزان در مدارس خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در روز نخست بازگشایی مدارس بالغ بر ۶۵ درصد دانش‌آموزان استان در کلاس‌های درس حضور داشتند که این تعداد در حال حاضر به طور میانگین به ٣۵ درصد رسیده است. 

قاسمعلی خدابنده افزود: برای پروژه مهر نیز آمادگی‌های لازم به منظور اجرای آموزش های حضوری و مجازی در مدارس استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، تمامی مدارس خراسان رضوی به اینترنت دسترسی دارند.

استان ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز و معادل ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد.

 

  • ناشناس ارسالی در

    چرادخترمن لیسانس تربیت بدنی است استخدام نمیشه ولی کسی که لیسانس نفت یاعمرانه است خدام میشه توخوزستان داشتیم که بادیپلم اس تخدام شدن اینجافقط باپارتی استخدام مشین انصاف کجارفته رشوه میگیره استخدام میکنن به خدامنم حاضرم رشوه بدم دخترم استخدام ب شه یکی به دادماخوزستانی هابرسه

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام
    چرا حق ها باید ضایع شوند بی عدالتی تا کجا باید ادامه داشته باشد .در ماده بیست و هشت برای استخدام معلم در آموزش وپرورش باید شرایط سختی وجود داشته باشد .اما در آزمون ورودی آن که در مرداد ماه امسال برگزار شد شرایط بسیار آسان که حداکثر موفق به قبولی در آن شدند . فوق ل یسانس و دکتری همه بیکار ولی آموزشیار نهض ت سواد آموزی با یک یا دو دوره شناسنامه و ارد کردن هم اکنون باید به کودکان ما آموز ش دهند .ما هم بگذریم خدا از این حقوق نمی ‌گذرد .

  • گلی ارسالی در

    بـاسلام، تو آموزش پرورش خوزستان اصلا عدا لت نیست همه ش با رشوه نیرو میگیرن با سن بالا و مدرک پایین و بی ارتباط وقتی که وا رد آموزش پرورش شدن تازه شروع به مدرک گرف تن میکنن ،بعد ماها که مدرک ارشد و دکتری داریم رو نمیگیرن بی سواد سن بالا میارن ک ه بچها مردم هم مثل خودشون بیسواد بشن

  • ناشناس ارسالی در

    دقیقا منم همین اعتراض را دارم،چرا من که لیسانس دارم و هزینه زیادی صرف این مدرک ک ردم عمرم وقتم همه چیزم صرف تحصیل شد ولی الان بیکارم به خدااا ازاین ظلم تر هم مگه میشه ... کشورما اسلامی ولی مدیران ما طب ق قوانین اسلام عمل نمیکنن

  • مرتضی ارسالی در

    سلام خداوکیلی چند ساله برای استخدام به آموزش پرورش ناحیه ۳ و کل اهواز مراجعه میکنیم تو یکی ار مراجعات دقیقا بم گفت اقا اگه پارتی داری بیا جلو والا خودت رو معطل نکن اخه گناه خانم من چیه که دانشگاه آزاد درس خونده اون هم تربیت معلم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها