|
کدخبر: 48098

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان:

نصف جهان و زایند‌ه‌رود، میزبان میهمانان نوروز

با تدبیر رئیس‌جمهوری مبنی بر دستور در گشایش دریچه‌های سد زاینده رود. در ساعات پایانی سال ۹۷، جریان آب در زاینده رود صورت گرفت و همین کافی بود که سیل مشتاقان به زاینده رود و همشهریان همگام با میهمانان نوروزی از این موهبت الهی بهره گیرند. به گونه‌ای که بسیاری هنگام تحویل سال نو. سفره هفت سین در کنار زاینده رود پهن کردند و برای جریان دائم این شاهرگ حیاتی در مرکز کشور دعا کردند.

گسترش‌نیوز : با انتشار خبر بازگشایی زاینده رود، میهمانان نوروزی با انتخاب اصفهان ، بعنوان کلانشهر مقصد مسافرت نوروزی، برنامه‌ای کامل برای تور تفریحی ، سیاحتی خود انتخاب کردند.

esfahaaan.jpg

نصف جهان با زاینده رود و مجموعه پل‌های تاریخی، محور برنامه بازدید میهمانان نوروزی و در ادامه میدان‌های تاریخی نقش جهان و عمارت‌های تاریخی عالی قاپو و مسجد شیخ لطف الله و میدان تازه تاسیس امام علی ع، باغ موزه ها، پارک‌های زیست بوم، باغ گلها.، باغ پروانه ها، اکواریوم، شهررویاها، منارجنبان، پارک جنگلی و تله کابین صفه، و... را در بازدید‌های نوروزی خود گنجانده‌اند.

esfahaaan1.jpg

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه شب گذشته ۱۱۷هزار مسافر در شهر اصفهان مستقر شدند، گفت: در مجموع طی سه روز گذشته ۲۱۰هزار مسافر در اصفهان اسکان یافتند.

حسین امیری با اشاره به اینکه در شب گذشته (شب اول فروردین) ۱۱۷هزار مسافر به شهر اصفهان وارد شدند، اظهار کرد: طی سه روز اخیر در مجموع ۲۱۰هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان یافته‌اند.

وی ادامه داد: این آمار به جز مسافرانی است که در گوشه و کنار شهر و در خودروهای خود اسکان یافته‌اند.

esfahaaan2.jpg

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای اخیر نیز ۹۴هزار نفر در شهر اصفهان اسکان یافتند، تصریح کرد: مسافران شهر اصفهان در محل‌های مشخص شده برای اسکان مانند باغ فدک، مدارس، منازل استیجاری، هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر اسکان داده شدند.

وی گفت: ۴۰سالن ورزشی شهر اصفهان هم برای زمانی که ظرفیت محل‌های اسکان فعلی تکمیل شود، وجود دارد که در صورت لزوم مسافران شهر اصفهان در آنها اسکان خواهند یافت.

بازدید بیش از دو هزار و ۸۰۰ گردشگر در روز نخست نوروز به باغ گلهای اصفهان

فروغ مرتضایی نژاد، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در روز اول فروردین دو هزار و ٨٠٠ نفر از باغ گلها در شهر اصفهان بازدید کردند و خوشبختانه در دو روز اخیر تعداد بازدیدکننده‌ها از این مرکز رو به افزایش بوده است.

esfahaaan3.jpg

گسترده شدن سفره هفت سین نوروز ۹۸

سفره هفت سین نوروز ۹۸ در ۴گوشه شهر اصفهان از جمله در آرامستان باغ رضوان، گلستان شهدا، باغ فدک و تخت فولاد برای استقبال از سال جدید و برگزاری آیین سال تحویل گسترده می‌شود و میزبان شهروندان و مسافران خواهد بود.

esfahaaan4.jpg

esfahaaan5.jpg

esfahaaan6.jpg

esfahaaan7.jpg

esfahaaan8.jpg

esfahaaan9.jpg

esfahaaan10.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها