|
کدخبر: 249749

خبر مهم در باره سود سهام عدالت | سود سهام متوفیان تعیین تکلیف شد

مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تکلیف سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده تعیین و تکلیف می‌شود.

اخبار 
خبر مهم در باره سود سهام عدالت | سود سهام متوفیان تعیین تکلیف شد

ارزش سهام عدالت در این سالها یکی از مسائل بحث برانگیز در بین مردم و دولت بوده است.خیلی از مردم زمان ثبت نام ارزش سهام عدالت از ثبت نام جامانده اند و در این سالها با وجود پیگیری های مستمر نتوانستند در سایت ارزش سهام عدالت ثبت نام کنند و از این شرایط استفاده کنند.در سال گذشته شرایطی برای فروش و اعطای ارزش سهام عدالت از طرف دولت برای دارندگان آن ایجاد شده بود .

محسن انصاری گفت: در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف سهام عدالت مشمولان متوفی گفت: تا یک ماه آینده شرکت سپرده گذاری اطلاعیه رسمی در مورد این موضوع منتشر خواهد کرد و وراث متوفیان سهام عدالتی باید منتظر این اطلاعیه باشند.

وی ادامه داد: در این اطلاعیه اعلام می شود که وراث باید به چه سایتی مراجعه کرده و برای دریافت این سهام چه مدارکی را کامل کنند.

در این راستا تعداد متوفیان مشمولان سهام عدالت حدود سه میلیون نفر است و سود سهام عدالت قطعا به این افراد هم تعلق می‌گیرد. پیش از این اعلام شده بود که وراث این افراد باید امور مربوط به انحصار ورثه را انجام دهند و پس از آن در انتظار راه‌اندازی سامانه الکترونیکی برای تقسیم سود سهام متوفی به وراث منتظر بمانند. پس از راه اندازی این سامانه سود سهام عدالت فرد متوفی، بر اساس انحصار ورثه، به حساب وراث واریز خواهد شد.

واریز سود سهام عدالت  از نخستین ساعات روز گذشته آغاز شد. با گذشت چند ساعت از واریز سود سهام عدالت، بسیاری از مشمولان اعلام کردند هنوز سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند.

این انتقادات به واریز نشدن سود سهام عدالت دیروز ۲۲ اسفند ماه هم ادامه دارد. اما حالا وزیر اقتصاد از خاتمه واریز سود سهام عدالت خبر داده است.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: سهام عدالت دو و نیم میلیون نفر از مشمولان یک میلیون تومانی بوده و یک میلیون تومان سود دریافت کردند. بقیه افراد هم بین ۴۸۰ تا ۵۷۰ هزار تومان سود دریافت کردند.

 

ارسال نظر