|
کدخبر: 242661

بیرانوند اینستاگرام را منفجر کرد

علیرضا بیرانوند به حواشی پیش آمده واکنش بسیار جالبی نشان داد.

اخبار بیرانوند اینستاگرام را منفجر کرد

به گزارش گل کوچیک علیرضا بیرانوند روحیه بسیار شوخ و جالبی دارد. علیرضا بیرانوند به شوخی های زیاد و بگو مگوهای خنده دار مشهور است. اکثر هم تیمی‌های علیرضا بیرانوند در تیم ملی و پرسپولیس این موضوع را بارها و بارها بازگو کرده اند. علیرضا بیرانوند که سختی های زیادی کشیده تا به این درجه برسد همواره با دماغ بزرگ خود شوخی کرده و آنرا خیلی هم دوست دارد. به تارگی از زندگی پرفراز و نشیب علیرضا بیرانوند فیلمی به نام بیرو هم ساخته شده است که در جشنواره چهلم فجر اکران شد.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی تیم بواویشتای پرتغال یکی از شوخ طبع ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال است. بیرانوند که همیشه در تمرینات روحیه بالایی دارد و در برنامه های تلویزیونی حسابی شوخ طبع است، در واکنشی جالب با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود به بزرگی دماغش و شوخی هایی که او با می شود واکنش نشان داد.

عکسی از همسر علیرضا بیرانوند ملی پوش کشورمان در فضای مجازی وایرال شد. علیرضا بیرانوند در کنار همسرش با ستی قرمز دیده می‌شوند. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و یکی از ستارگان فوتبال ایران خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داد. علیرضا بیرانوند همیشه گفته است که یکی از دلایل موفقیتش ازدواج زود هنگام بود. علیرضا بیرانوند در حال حاضر در بواویشتا پرتغال بازی می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها