|
کدخبر: 231274

بهترین و برترین موسیقیدان های جهان

در این مقاله قصد داریم تا به آثار برجسته ی موسیقی در سطح جهانی بپردازیم و شمارا با بهترین و نام آور ترین افراد در موسیقی دنیا آشنا نماییم . اسم هایی که شاید بسیاری از آنها برای شما آشنا و برخی دیگر گمنام تر باشند . افرادی که زندگی بعضی از آنها سرشار از درد و رنج بوده ولی آنها دست از تلاش بر نداشتند و محکم و استوار به راه خود ادامه دادند تا به موفقیت نزدیک شدند . از جمله ی این افراد موفق و مشهور میتوان به افراد زیر اشاره نمود :

بتهوون : وی در اوایل قرن شانزدهم میلادی شنوایی خود را از دست داد او حتی دیگر قادر به شنیدن آثار و نواخته ای خود نیز نبود سالها بعد آنقدر این موضوع سخت تر شد که معمولا ارتباط با وی از طریق نوشتاری انجام میشد . بتهوون بسیاری از آثار معروف و درخشان خود را در همین دوره نواخته است .

شوپن : شوپن یکی از بهترین پیانیست ها در عصر خود و تمامی اعصار شناخته میشود در زندگی نامه شوپن آمده است که وی فردی منزوی بود و بر خلاف موسیقیدان های هم دوره ی خود علاقه ی چندانی به اجراهای عمومی نداشت و در اماکن عمومی کمتر ظاهر میشد .

شوبرت : نام شوبرت را میتوان در فهرست ترانه سرایان جهان در اولین سطر این فهرست قرار داد .

یوهان سباستین باخ : باخ توانست در هر سبکی از موسیقی به بهترین شکل بدرخشد و آن سبک را با توانایی خارق العاده خود به نهایت و کمالش برساند .

جان ویلیامز : جان ویلیامز با اینکه در دوران معاصر زندگی میکند توانسته رتبه ی بسیار بالا در همردگی بسیاری از بزرگان و یا حتی بالاتر از آنها قرار بگیرد . ویلیامز به دلیل درخشش خود در موسیقی در جدول رده بندی جایی بالاتر از موتزارت را نصیب خود کرده است . از آثار ویلیامز میتوان به آهنگسازی جنگ ستارگان و فهرست شیندلر اشاره کرد .

موسیقی

موتزارت : وی مانند بسیاری از نابغه های دیگر جهان در سن جوانی از دنیا رفت ولی در همین فرصت کم توانست خود را به عنوان یکی از برترین موزیسین های دنیا به جهانیان ثابت کند . موسیقی موتزارت آنقدر فریبنده و دلرباست که با کمال پیچیدگی و قدرتی که دارد عام ترین شنوندگان را وادار به شنیدن موسیقی خود میکند .

ساموئل ادوارد : وی که از سرزمین های شرقی برانگیخته شد و سال ها بعد روح موسیقی شرقی خود را با موسیقی اروپایی آمیخت و ترکیب این دو موسیقی پایه هایی جدید در صنعت موسیقی کلاسیک و رمانتیک ایجاد کرد . سبک ساموئل اعجازی بی نظیر از هنر شرقی و غربی میباشد که بر خلاف بسیاری از موسیقی های جهان هر شنونده ای را مجذوب خود مینماید .

منبع : بیرموزیک

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها