|
کدخبر: 220692

رونمایی نفیسه روشن از ماشین لاکچری اش

نفیسه روشن عکسی از خودش در کنار مادرش منتشر کرد که در ادامه میتوانید بخوانید.

اخبار رونمایی نفیسه روشن از ماشین لاکچری اش

به گزارش پایگاه خبری رستانیوز: نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران است. نفیسه روشن به تازگی خبر از ازدواج دومش داده است. نفیسه روشن کلاس فعالیت هنری اش را در کلاس های  بازیگری حمید سمندریان شروع کرده است. نفیسه روشن به اتومبیلرانی علاقه دارد. در ادامه عکس نفیسه روشن را مشاهده میکنید.​

نفیسه روشن

نفیسه روشن عکسی از خودش و مادرش در فضای مجازی منتشر کرد و مادرش را سنگ صبورش خواند.
بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد.

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.نفیسه روشن به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاری سری به پیست رالی می زند.

فعالیت بازیگری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

ازدواج تا طلاق نفیسه روشن

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد.

او بعد از شروع زندگی مشترک در گفتگویی اعلام کرد زندگی با یک خلبان خیلی سخت است.

در اوایل سال 1399 خانم بازیگر تمام عکس های دونفره خود و همسرش را پاک کرد و بصورت غیر رسمی خبر جایی خود را تایید کرد.با این حال چند هفته بعد دوباره فیلم عروسی خود را منتشر کرد و گفت دوست دارد حال و هوای آن روز و حال خوبش را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.به این ترتیب او تمام طرفدارانش را به یقین رساند که زندگی مشترکش به پایان رسیده است 

روز شنبه 10 مهر 1400 خانم بازیگر با 39 سال سن بعد از اینکه حسابی از خجالت منتقدان سفر خود به کربلا درآمد ، عکس زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.او روی تصویر نوشته است: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد ! با توجه به تطبیق تصاویر دست او ، باید منتظر ماند و دید همسر دوم ایشان چه کسی می باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها