|
کدخبر: 217988

بازیگر شدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا یکی از هنرمندان ناشناخته کشورمان بود که آستانه مشهور شدن دچار آفت خودبزرگ‌بینی شد و مسیر زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش را با مهاجرت و اقدامات غیراخلاقی به ورطه نابودی کشاند. در این ویدئو چگونگی سقوط این بازیگر را از اوج به ذلت و اعتیاد و فساد مشاهده می‌کنید.برخی معتقدند او به علت اختلالات روانی و مصرف مواد این شایعات را ایجاد می کند برای جلب توجه کاربرا.ن.

اخبار بازیگر شدن ریحانه پارسا

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که مدتی است در ترکیه بسر میبرد این روزها بسیار خبر ساز شده است.خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه کشته شده است البته چندی قبل خود ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامش حرف از خودکشی زده بود.از طرف ریحانه پارسا و یا خانواده او بعد از انتشار این خبر تایید یا تکذیبی صورت نگرفته است.

خودش در این باره می‌گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها قرار گرفت. او بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

ریحانه پارسا

 

بازیگر شدن ریحانه پارسا

تجربه درخشان خانوم  ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند.نحوه بازیگر شدن ریحانه پارساخودش در این باره می‌گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها قرار گرفت. او بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

تجربه ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند

 

 

ارسال نظر