|
کدخبر: 267769

از گزارشگران فساد حمایت و صیانت می کنیم

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از شناسایی ۱۲۰ گلوگاه فساد خبر داد و گفت از گزارشگران فساد حمایت و صیانت می کنیم.

اجتماعی از گزارشگران فساد حمایت و صیانت می کنیم

گودرزی در پنل شفافیت و مبارزه با فساد در شهرداری تهران به حوزه‌هایی که در شهرداری ظرفیت بیشتری برای تخلف وجود دارد اشاره کرد و گفت یک بخش از تخلفات در حوزه شهرسازی است؛ این تخلفات ممکن است مربوط به دریافت پروانه تخریب و نوسازی یا ساخت پروژه و یا در طرح‌های مشارکتی باشد. رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ امور مالی، قراردادها، واگذاری‌ها و برون‌سپاری‌ها را از دیگر حوزه‌هایی عنوان کرد که امکان زد و بند و تخلف در آن وجود دارد. وی گفت: در حوزه منابع انسانی نیز بحث انتصابات، انتخاب و گزینش مدیران ممکن است با تخلفاتی همراه باشد.

گودرزی احیاء و به روز رسانی ستاد سلامت اداری و مبارزه با فساد را یکی از اقدامات سازمان بازرسی در بحث مبارزه با فساد بیان کرد و افزود اصلاح فرآیند‌ها، رویه‌ها، ساختار‌ها و دستورالعمل‌ها و همچنین چابک سازی و شفاف‌سازی این موضوعات در این ستاد دنبال می‌شود.

گودرزی به شکل‌گیری شبکه ناظرین مردمی در سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت اگر قرار باشد نظارت به درستی انجام شود باید نظارت حاکمیت بر حاکمیت، حاکمیت بر مردم، مردم بر حاکمیت و مردم بر مردم را به درستی پیاده کنیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت در بحث شبکه ناظرین، بخش نظارت مردم بر حاکمیت را مورد توجه قرار داده و بر هوشمندسازی نظارت و کاهش نقش انسان تا حد امکان تاکید داشته‌ایم. وی افزود در همین زمینه سامانه ۱۳۷ پلاس را راه‌اندازی و فضای مجازی آن را هم تقویت کردیم تا هر شهروندی به راحتی بتواند پیام خود را انتقال دهد و ما آن را در حداقل زمان ممکن و با دقت بالا پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها