|
کدخبر: 265104

رئیس شورای شهر تهران/دوربین های شهرداری فعال هستند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه همه دوربین‌های شهرداری روشن است، گفت: طرح ترافیک هم در حال اجراست.

اجتماعی رئیس شورای شهر تهران/دوربین های شهرداری فعال هستند

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز صحن شورای شهر درباره پرداخت عوارض و موضوعات مطرح شده در این راستا در جلسات قبلی شورای شهر گفت: بحث پرداخت عوارض تمام شده و ما مصوبه‌ای را تصویب کردیم. بر همین اساس به شهردار تهران فرصت دادیم که اگر زمان کم آمد ۱۵روز دیگر این مبحث را تمدید کنند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که ممکن است با توجه به شرایط سایبری پیش آمده احتمال نیاز به تمدید این موضوع وجود داشته باشد.

رئیس شورای شهر تهران درباره ساختمان‌های ناایمن تهران گفت: این مسئله موضوع پیچیده‌ای است. جلساتی با دادستانی دنبال شده، به راهکارهای خوبی رسیده‌ایم، اخطارها داده شده و با سرعت باید کارها دنبال شود.

چمران خاطرنشان کرد: البته به نظرم به نسبت ساختمان‌های ناایمن حرکت‌های انجام گرفته کند است و باید به سرعت بیشتری برنامه‌ها پیش رود.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات رفاهی کارکنان مترو سبب تأخیر در حرکت‌ قطارها شده است، گفت: این اخبار خارج از شورا و شهرداری مطرح شده ولی اصل مسئله از نظر حقوقی این است که شرایط کارمندان دولت و شهرداری مناسب نیست، حتی برخی از کارمندان از کارگران هم درحال حاضر حقوق کمتری دریافت می‌کنند و باید فکری به حال این مسئله شود. البته وزیر رفاه تا قبل از اینکه استعفا دهد توضیحاتی در این زمینه داد.

وی بیان داشت:‌باید حتما برای حقوق‌ها فکر، تدبیر و اندیشه کرد و دنبال پیگیری این مسئله هستیم.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود دوربین‌های شهرداری فعال نیست و طرح ترافیک اجرا نمی‌شود، گفت: اصلا این چنین نیست. برخی از خودشان این قضیه را مطرح می‌کنند. البته مدتی دوربین‌ها از دسترس خارج شده بود که در اسرع وقت به حالت عادی برگشت.

رئیس شورای شهر تهران در مورد ترافیک تهران گفت: متأسفانه ترافیک همچنان در پایتخت ناهنجار است و باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تغییراتی را شاهد باشیم. شورا و شهرداری هر کاری از دستش برمی‌آمده انجام داده است ولی ضرورت همکاری دستگاه‌های دیگر باید مورد توجه باشد.

منبع: فارس

ارسال نظر