|
کدخبر: 263821

کشف احتکار ۲۰هزار میلیاردی

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از اجرای طرح سیاسیت‌های اقتصادی دولت، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده در چند هفته گذشته در کشور کشف و بار دیگر به بازار وارد شده است.

اجتماعی کشف احتکار ۲۰هزار میلیاردی

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر امروز (۱۱ خرداد ماه)  اظهار کرد: با توجه به تصمیمات دولت در حوزه عادلانه‌سازی یارانه‌ها و پس از اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت اقداماتی که انجام شد، نیروی انتظامی در کنار دولت پای کار بود و در این مدت سعی شد تا با همکاری بین‌بخشی شرایط بازار کنترل شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای افراد سودجو در پی منافع شخصی، اقدام به احتکار کالا کرده بودند که با هوشیاری بازرسان و گزارشات مردمی در این مدت موفق شدیم ۶ هزار تن برنج، ۶ هزار تن گندم و آرد و ۴۴۰  تن نهاده دامی و مقادیر زیادی از کالاهایی که باید در دسترس مردم بود ولی در انبارها احتکار شد، کشف کنیم و این روند ادامه دارد و با همکاری مردم شناسایی‌ها ادامه دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پلیس در خدمت مردم است، افزود: پلیس در مرزها مشغول حراست از کشور است و انشاالله ادامه‌دار خواهد داد و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری در ادامه با اشاره به بروزرسانی تجهیزات پلیس، گفت: امیدواریم با اقداماتی که انجام شده است، تجهیزارت بروز در اختیار پلیس قرار گیرد که قطعا این امر باعث ارتقا خدمات ارائه شده خواهد شد. تجهیز پلیس به دوربین همراه نیز در دستور کار است و درخواست کرده‌ایم که  قول داده شده است کمبود برطرف شود.

وی به حادثه متروپل آبادان نیز اشاره کرد و افزود: پلیس بعد از این حادثه بلافاصله وارد کار شد تا امنیت محل را تامین کند و در کنار آن به نیروهای امنیتی متروپل از همان دقایق اولیه حضور داشتیم و خوشبختانه مردم نیز از ما حمایت می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرماندهی استان تلاش کرده است امنیت استان را ارتقا دهد و آرامش خوبی در استان وجود دارد. البته کسانی مخل نظم و امنیت هستند که همکاران با این افراد برخورد می‌کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر