|
کدخبر: 262254

فرمانده مرزبانی فراجا به دیدار مرزبانان رفت

فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی "ته ته"هنگ مریوان از مجاهدت، صلابت و رشادت مرزبانان در پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی تقدیر کرد.

اجتماعی فرمانده مرزبانی فراجا به دیدار مرزبانان رفت

سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی "ته ته" شهرستان مریوان ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان مستقر در نوار مرز از نزدیک در جریان آخرین وضعیت یگان‌های مرزی هنگ مریوان قرار گرفت.

وی در این بازدید خطاب به مرزبانان با بیان این مطلب که با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم؛ مرزبانی به نیرویی مقتدر تبدیل شده است، اظهار کرد: فلسفه وجودی نیرو‌های مسلح، دفاع از کیان اسلامی و ارزش‌های والای الهی است و ملت بزرگ ایران به برکت وجود نیرو‌های مسلح مقتدر امروز در کمال آرامش و آسایش هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا ایمان و تعهد را لازم و ملزوم هم دانست و عنوان کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و به این خدمت افتخار کرده و با توکل به خداوند متعال و احساس مسئولیت از مرز‌های ایران اسلامی به خوبی حراست کنیم.

سردار گودرزی به نقش مرز در امنیت کشور اشاره و تصریح کرد: امنیت از نقطه صفر مرزی آغاز شده است و زیر بنای امنیت کشور از این نقطه شروع می‌شود و این وظیفه مهم و سنگین بر عهده شما مرزبانان است و حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی باید همیشه و به صورت جد در دستور کار باشد و از این اصل مهم نباید غافل شود.

وی ضمن ارائه آموزش‌های لازم و کاربردی به مرزبانان از آموزش به عنوان فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی یاد کرد و افزود: آموزش و آگاهی بخشی کارکنان از نیاز‌های اساسی مرزبانی است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بسیار مؤثر است.

سردار گودرزی ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط توسط کارکنان بیان داشت: لازمه اجرای دقیق و به موقع ماموریت‌های مرزبانی نظم و انضباط و توجه به آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی است.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان ضمن تقدیر از مجاهدت، صلابت و رشادت مرزبانان در مرز‌ها عنوان کرد: کارکنان مرزبانی باید با رعایت انضباط ظاهری و معنوی، احساس مسئولیت در ماموریت‌های محوله و همچنین برخورد اسلامی و در خور شان مرزبان ایران اسلامی، الگویی مناسب برای آحاد مردم باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر