|
کدخبر: 259428

وعده جدید شهردار تهران

شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران در آستانه یک تغییر و تحول است، در خصوص تراکم فروشی در شهر تهران به عنوان منبع درآمد شهرداری، گفت: ما تراکم فروشی نمی‌کنیم و آن را برای خود خط قرمز می‌دانیم.

اجتماعی وعده جدید شهردار تهران

علیرضا زاکانی در نخستین نشست خبری خود پس از ۸ ماه حضورش در شهرداری تهران بیان کرد: در ایران اسلامی تلاش معطوف به ساختن الگوی سالم منطقی و درست است و تمام تلاشمان را به این معطوف می‌کنیم که در جنگ روانی که دشمن تحت عنوان کارآمدی و ناکارآمدی راه انداخته و سعی دارد امید را در جامعه و در بین مردم خشک کند و مردم را در مقابل انقلاب قرار دهد، بایستیم. پس هر کسی که انقلاب و ایران را دوست دارد باید امید را در همه جا احیا کند.

کشور در آستانه جراحی بزرگ اقتصادی است

وی با بیان اینکه آنهایی که در جامعه ناامیدی ایجاد می‌کنند و به بدخواهان کمک می‌کنند و دروغ بزرگی را به جامعه القاء می‌کنند که آن ناکارآمدی نظام اسلامی است، گفت: این افراد می‌خواهند که نه ایران و ایرانی و نه انقلاب پابرجا باشد و این در حالیست که کشور در آستانه جراحی بزرگ اقتصادی است و کارهایی که دیگران جرأت نزدیک شدن نداشتند را دولت انقلابی زیر بار برده است و کمک به دولت یک امر قطعی است.

شهردار تهران با بیان اینکه واقعیت و حقیقت موجود را باید بدون نگاه سوء و رقابتانه دنبال کنیم، افزود: این پرچم بلند را دکتر رئیسی برداشته است و باید به آن کمک کنیم.

وعده پرداخت ۷۷ میلیون یورو توسط دولت برای افزایش تعداد واگن‌های مترو

 

شهردار تهران با بیان اینکه فاینانس ۶۳۰ واگن مترو توسط طرف چینی انجام شده بود و تنها معطل پرداخت ۱۵ درصد سهم مالی بودیم که این مهم انجام شد، گفت: همچنین ساخت ۱۰۵ قطار ملی وارد فاز مذاکره شده است و قرار شده دولت ۷۷ میلیون یورو را پرداخت کند تا تعداد واگن‌ها افزایش یابد.

زاکانی در مورد برنامه‌های کوتاه مدت بهبود وضعیت حمل و نقل گفت: ۲۲۲۵ دستگاه اتوبوس تحویل ما شد که در این میان نیمی از آنها نیاز به بازسازی داشتند و همچنین با ایران خودرو قرارداد ساخت ۱۷۵ دستگاه اتوبوس را امضا کردیم که ۱۲۰ دستگاه تحویل ما داده شد و تغییر مخازن گاز ۵۰۰ اتوبوس نیز در دستور کار قرار دارد و این در حالیست که در برنامه ریزی‌های امسال ورود ۳۲۵۰ اتوبوس جدید را انجام دادیم و این در حالیست که وزارت کشور متعهد شده ۹۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران بدهد و ما نیز نسبت به بازسازی ۱۴۰۰ اتوبوس اقدام کرده و مجوز واردات حدود ۱۰۰۰ اتوبوس را نیز دریافت کردیم و برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز قرارداد بستیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها