|
کدخبر: 257966

حرکت قطار های مترو در روز عید فطر افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: حرکت قطارهای مترو در روز عید فطر نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد.

اجتماعی حرکت قطار های مترو در روز عید فطر افزایش می یابد

مهدی شایسته اصل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: متروی تهران و حومه به‌منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید سعید فطر در دانشگاه تهران، با آمادگی کامل کارکنان و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات ویژه‌ای را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به دسترسی راحت‌تر نمازگزاران از خطوط سه و چهار مترو به محل برگزاری نماز عید فطر در دانشگاه تهران افزود: در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران گرامی راحت‌تر از این وسیله حمل‌ونقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

‌مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در این روز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم، سرویس‌دهی در خط ۳، با فاصله حرکت هر ۹ دقیقه و در خط ۴ با فاصله حرکت هر ۴ دقیقه انجام می‌شود.

شایسته اصل با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند اظهار کرد: به شهروندان گرامی توصیه می‌شود به‌منظور دسترسی بهتر و آسان‌تر به محل برگزاری نماز در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی (خط ۴) پیاده شوند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها