|
کدخبر: 257740

چمران تا ۲ هفته دیگر به صحن می آید؟

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت شورا توضیحاتی ارائه کرد.

اجتماعی چمران تا ۲ هفته دیگر به صحن می آید؟

وی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران با بیان اینکه پیش از جلسه با چمران صحبت کردم و به لطف خدا روند درمانش با سرعت انجام شده، گفت: امیدوارم طی یکی دو هفته آینده شاهد حضور وی در شورای شهر باشیم.

سروری در مورد تذکرات اعضا به شهرداری و عدم اقناع آن ها نیز افزود: برخی ها فکر می کردند چون شورا، دولت و مجلس یک صدا است با شورای قبرستانی که سکوت محض است مواجه هستند اما شورای شهر در عرض هفت ماه ۲۲۰۰ تذکر داشته و این نشان می دهد که ما در کنار نقش حمایت گری، مطالبه نیز از شهرداری داریم.

نایب رییس شورای شهر تهران افزود: پاسخ دادن به تذکرات اعضا یک فرایندی دارد و اگر اعضا از این پاسخ قانع نشوند مجددا از شهرداری پاسخ می خواهیم.

وی در مورد توقف پروژه برج سازی در کنار باغ گیاه شناسی گفت: این پروژه متعلق به ارتش است و بررسی ها نشان داد که ارتش براساس ضوابط موجود کار کرده و حتی سهم ارتش براساس قانون به شهرداری داده شده است و خطایی در این خصوص صورت نداده و براساس مراوده قانونی ارتش کار خود را انجام داده است اما با توجه به حواشی و مطالباتی که ایجاد شد باید بررسی شود که آیا می توان امکان دیگری فراهم کرد یا نه؟

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر